DJ-3gger Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Är det någon som känner till en BRA zmodeler guide till hur man gör bilar, på svenska? Har läst en massa men jag fattar ingenting. :'( Och jag vill så himla gärna lära mig att använda zmodeler. ÄR det någon som känner till en bra svensk guide om hur man använder Zmodeler ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CopyCat Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 tipps: lär dig engelska -.- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 (redigerad) här e en start guid på svenska Edit: Det e inte mycket till guid, men kan du inte grunden så kan du ju inte lära dig nått senare Redigerad 29 augusti, 2004 av Buzz_40 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJ-3gger Skrivet 29 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 tips: lär dig engelska -.- Hm... kan engelska. Men det finns många ord som vi fortfarande inte har lärt oss (jag går i 8:an). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Hm... kan engelska. Men det finns många ord som vi fortfarande inte har lärt oss (jag går i 8:an). vill bara säga en sak jag har precis lärt mig zmodeler det tog mig 1 år innan jag lärde mig hur man gjorde SÅ BARA FÖRSÖK SÅ GÅR DET TILLSLUT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJ-3gger Skrivet 29 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 här e en start guid på svenska Hm... Med den kommer ja kunna grunderna så då tror jag nog att ja fattar dom andra guiderna lite bättre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJ-3gger Skrivet 29 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 vill bara säga en sak jag har precis lärt mig zmodeler det tog mig 1 år innan jag lärde mig hur man gjorde SÅ BARA FÖRSÖK SÅ GÅR DET TILLSLUT Mmm.. zmodeler verkar lite krongligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Hahha min guide verkar populär. Fortsättningen dröjer eftersom jag måste göra en bil och visa steg för steg. Men jag ska lägga till mycket på den guiden så den täcker dom flesta funktionerna jag känner till. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJ-3gger Skrivet 30 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Fortsättningen dröjer eftersom jag måste göra en bil och visa steg för steg. Ser framemot fortsättningen Vet du nån annan guide som man kan försöka sig på under tiden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 (redigerad) Här är en J*VLA (ursäkta svärordet) bra guide.. >>HÄR<< Det är en video turtorial.. Redigerad 30 augusti, 2004 av Patrik Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 sök på typ awesys +zmodeler och sen letar du upp hans version2 guide, då lär du dig modellandet men inte hur man fixar dom till gta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJ-3gger Skrivet 31 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 sök på typ awesys +zmodeler och sen letar du upp hans version2 guide, då lär du dig modellandet men inte hur man fixar dom till gta hmm... jag kör med zmod 1.7 inte 2.0 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 hmm... jag kör med zmod 1.7 inte 2.0 jasså? och jag har en hund som är på nerevåningen och äter, seriöst vem skulle släppa en guide till 2.0 när bara preview versionen är släppt? kan du kolla upp saker innan du ställer fler dumma frågor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BullesEye Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 jag skulel villja lära mig att göra moddar till Gta 3 och vice city men fattar inte ett skit det skulle var aroligt om man gjorde det..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 jag skulel villja lära mig att göra moddar till Gta 3 och vice city men fattar inte ett skit det skulle var aroligt om man gjorde det..... skuta att posta onödiga bilder! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 hur går det med guiden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 (redigerad) går det ändra på hur man siter på gta vice/III??? så han ser ut som han åker på en skate board på den där moden tex Redigerad 4 september, 2004 av empa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alban-apa Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 går det ändra på hur man siter på gta vice/III??? så han ser ut som han åker på en skate board på den där moden tex 1. vafan har det me topicen att göra? 2. lär dig svenska Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 går det ändra på hur man siter på gta vice/III??? så han ser ut som han åker på en skate board på den där moden tex Kolla i den här topicen: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=139620&st=0. Där tror jag det står om något program som han använt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Hmm måste det vara 2.0.0.5 eller nåt sånt?. Jag fick bara tag i 2.0.0.3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts