Griimn Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 jamen det är ju när de är döda/inte har gjort något... om du ser en snut springa (och det inte är efter dig) så betyder det alltid att någon framför honom flyr. Då är han brottsling, och då får du pengar ifall diu slår ner honom. jag vet... men sen när jag slagit ihjäl honom så kan jag inte sparka honom för då kommer polisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Natural Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Joo jag brukar göra det med faktiskt Men då och då när jag har väldigt väldigt tråkigt. Annars är jag sån värsta !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 (redigerad) jo det kan vara kul att lira lagligt.. men det är svårt för så fort någon går förbi och skriker ut något jag inte acceptrerar dödar jag honom sen blir jag olaglig igen! Redigerad 31 augusti, 2004 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 ibland är jag taxi chaufför men sen får taxichauffören alltid ryck och mejjar ner 20 pers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Jo det är rätt kul att vara laglig ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 mmm kör runt skuter på en bill så dåm blir skraja sen drar dom i väg som galna då kör jag bill jakt att mosa in dom i vägen eller ngt :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 4 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Jag brukar också leka busschafför och taxichafför..men det tråkiga med taxi chaffis är att man måste trycka in R3 (playstation) och då så om man stannar mot rött ljus med en passagerare så hinner tiden gå ut så man måste köra galet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Stana vid rödljus??? Nej...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
frejh Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Hur skaffar man poliskläder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Jag kör alltid hyfsat lagligt, jag försöker leka en rimlig buse om man säger så, haha! Glider runt lite i halvdant tempo, köper lite vapen, knäpper nån, flyr från polisen osv Stämmer fint in på mig med.... annars hitta på egna uppdrag(barnsligt) Typ råna bank och åka till flygplatsen utan fusk å shit.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 13 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Jag måste vara värst ibland leker jag att jag är ambulans förare..asså jag har inte tryckjt i R3..så lossas jag att en skadat person finns i downtown te:x när jag är på Starfish Island..så kör jag ditt och "hämtar den" och sen till et sjukhus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 (redigerad) Jag måste vara värst ibland leker jag att jag är ambulans förare..asså jag har inte tryckjt i R3..så lossas jag att en skadat person finns i downtown te:x när jag är på Starfish Island..så kör jag ditt och "hämtar den" och sen till et sjukhus w00t? Redigerad 13 september, 2004 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts