Thernfrid Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Skulle bara undra om det är fler än jag som ibland tar en lite söligare bil och kör fint och lagligt och stannar mot röt ljus och sånt?och sen tar jag ofta poliskläderna och kör omkring i en polis och tar fast brottslingar..är det fler än jag som gör så? Kanske lite onödig topic men ville bara veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 höhö knappast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.E Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Jo, tar gärna en buss och åker runt lagligt och kör runt folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Ibland är det faktiskt kul att köra lagligt, tex man kör en bil, parkerar på en parkering, går och äter pizza och kör iväg sen till taxistationen, och hämtar upp folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.E Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Ibland är det faktiskt kul att köra lagligt, tex man kör en bil, parkerar på en parkering, går och äter pizza och kör iväg sen till taxistationen, och hämtar upp folk Hur äter man pizza ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Hur äter man pizza ? går in på pizzerian och beställer en pizza och äter (man betalar och hälsan går upp till 100) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 29 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Ja..nu har jag börjat att jag har poliskläder och tar en motorcykel..och tar alla bilar som kör galet och slår ner alla som blir jagad av "den riktiga polisen..vet någon om man kan ta en buss och plocka upp människor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Ibland står det bussar vid busshållplatser och plockar upp folk, om man snor bussen så kan man åka till en massa busshålllplatser och plocka upp folk, för varje människa får man $5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Hur "tar man fast" människor? slår ner dom eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Skulle bara undra om det är fler än jag som ibland tar en lite söligare bil och kör fint och lagligt och stannar mot röt ljus och sånt?och sen tar jag ofta poliskläderna och kör omkring i en polis och tar fast brottslingar..är det fler än jag som gör så? Kanske lite onödig topic men ville bara veta Jepp, så brukar jag också göra. Kan vara rätt kul att försöka ha kvar samma bil länge och leka moppepolis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Shit, trodde jag var den enda som gjorde så =) Det där med att man får pengar med bussen visste jag inte! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Hehe, kan vara kul ibland. Fast det gjorde jag mest i GTA 2.. har hänt nån gång i vc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Rätt ofta i typ 20 sec innan jag inte orkar vänta på grönt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Jag brukar faktiskt oxå köra runt i Vice city lagligt. Ibland kan det vara kul. Fast efter några minuter tröttnar jag och börjar skjuta och spränga bilar mm mm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 mja, ibland. fast mest i gta2 där man hade en poliskostym och schyssta polisbilar. Fast då var det näär man var trött på alla svåra uppdrag och dessutom var på fuskhumör... >=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 på vice city brukar jag ta polis kläderna en polis bil och köra efter dom gående poliserna och sen "ta fast" bovar... (tips: om man står och sparkar på dom som polisen jagade så får man $50 för varje spark... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Jag kör alltid hyfsat lagligt, jag försöker leka en rimlig buse om man säger så, haha! Glider runt lite i halvdant tempo, köper lite vapen, knäpper nån, flyr från polisen osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 på vice city brukar jag ta polis kläderna en polis bil och köra efter dom gående poliserna och sen "ta fast" bovar... (tips: om man står och sparkar på dom som polisen jagade så får man $50 för varje spark... ) får man? jag får bara polis efter mig för att jag sparkar på döda... bajs spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 får man? jag får bara polis efter mig för att jag sparkar på döda... bajs spel jamen det är ju när de är döda/inte har gjort något... om du ser en snut springa (och det inte är efter dig) så betyder det alltid att någon framför honom flyr. Då är han brottsling, och då får du pengar ifall diu slår ner honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts