Valle-Ball Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 okej, j*v*igt onödig topic men det fanns ingen annan stans att skriva det på: man borde kunna ha växellåda till bilen eller så för om jag vill köra stiligt och lagligt i VC t.e.x så vill jag inte att bilen ska börna till vid snudd av gaspedalen, detta skulle nog också minska risken för att krocka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 då skulle den ju gå på högvarv...en farthållare som i mafia kanske skulle va bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 då skulle den ju gå på högvarv...en farthållare som i mafia kanske skulle va bättre Jo, eller att dom bara fixar bilarna litegrann så att dom inte är helt omöjliga att hålla normalt tempo med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 mm eller typ som på The Getaway / True Crime: Streets Of L.A. att man kan gasa med högeranalog-spaken oxå så blir det lättare att hålla farten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Jo, eller att dom bara fixar bilarna litegrann så att dom inte är helt omöjliga att hålla normalt tempo med. hur då menar du? så länge du har digitala kontroller så är det antingen på eller av, skaffa dig en analog ratt eller joystick så går det hålla vilken hastighet man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) jo jag tänkte som så att i The Getaway så kan man välja att gasa med X eller den högra analoga-spaken. Om man trycker den upp så accelerar bilen och trycker man ner den så backar man. Det e ett ganska skönt sätt att hålla hastigheten, att bara hålla spaken i det läget man vill att bilen ska gå i.. EDIT: jag snackar PS2 kontroll nu så att det inte blir missförstånd Redigerad 28 augusti, 2004 av samminen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 hur då menar du? så länge du har digitala kontroller så är det antingen på eller av, skaffa dig en analog ratt eller joystick så går det hålla vilken hastighet man vill Jag menar med tangentbord...men nu till San Andreas ska jag skaffa Ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Jag menar med tangentbord...men nu till San Andreas ska jag skaffa Ps2. japp, jag menar också med tngbord... och det går inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts