Lord_Lime Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 hade tänkt försöka göra den mer lik en 940/960 men används den under någon typ film i gta3 så man kan hitta någon som är mer detailgerad? och ska man göra på orginal sentienallen eller på mafia sentienalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Varför inte bara föra över mafia sentinel till VC? Bara att fixa lite småsaker som tex en linje som delar av sidokjolarna och en fetare spoiler, andra lampor, kromade feta 19" fälgar, en trimning och lite andra småsaker... Hade jag vetat hur man gjorde det hade jag gjort det själv för lääänge sedan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 29 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 om du vill ha den till vc så äh dt ju bara att kopiera ut den ur gta3.img från gta3 och sen kopiera in den i vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 om du vill ha den till vc så äh dt ju bara att kopiera ut den ur gta3.img från gta3 och sen kopiera in den i vc Jojo men jag vet inte hur man fixar till den, typ kromade fälgar och lite andra detaljer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 29 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 en fråga... har sj inte gta3 instalerat men jag har gta lc men vad heter mafia sentinellen där eller skulle nån kunna skicka???! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 30 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 en fråga... har sj inte gta3 instalerat men jag har gta lc men vad heter mafia sentinellen där eller skulle nån kunna skicka???! snälla någon?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 spam hjälper nog inte, svarar ingen så kan dom nog inte hjälpa dig, simpel logik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 30 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 spam hjälper nog inte, svarar ingen så kan dom nog inte hjälpa dig, simpel logik jo men jag orkar inte instalera mitt gta 3 jusst nu....och jag vet inte vilken bil som don har bytt ut den mot i moden gta lc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 har inte bilarna i lc moddet sina riktiga namn? jag har för mig det.. eller så var det kanske i realgta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 30 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 har inte bilarna i lc moddet sina riktiga namn? jag har för mig det.. eller så var det kanske i realgta3 jo iof i spelet kanske men inte i gta3.img tror jag...som äh synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 har du kollat? hmm ladda ner gtatxt eller vafan de heter och sen letar du genom bilarna så ser du vilken som är omdöpt till "mafia sentinel" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 31 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 kan nån länka plz???! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts