Arman Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Hmm, jag bryr mig inte om det är ointressant... är lite uttråkad bara : Mannen som skapar rörelsen till gubbarna i SA spelas av Elliot Joseph enligt The Internet Movie Database... Ska försöka få reda på lite mer fakta om honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Skulle vara roligare om dom hade flera olika snubbar som gjorde rörelserna. Liksom tjerna springer precis som killarna i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 mmm dem borde svänga lite med armarna hux flux som i verkligheten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) Skulle vara roligare om dom hade flera olika snubbar som gjorde rörelserna. Liksom tjerna springer precis som killarna i spelet. ...eller så springer killarna som tjejerna. You never know... Ehum, jo...haha! Redigerad 28 augusti, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 i true crime har ju gubbarna olika rörelser när dom går. fast i bland går en luffare som en bitch så det är dåligt gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Inget illa om dig nu Arman utan om mig. Jag upptäckte det för en vecka sedan typ skicka till Hultan både PM och nyhet men han har inte svarat kanske inte är en "värdig" nyhet . Så jag borde gjort detta men men. Bra att nån gjorde det . Och det där i True Crime. Jag störde mig verkligen på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Har sett poliser i Vice city som går som tjejerna i bikini... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 (redigerad) Har sett poliser i Vice city som går som tjejerna i bikini... Hur orkar ni kolla efter sådana detaljer? Redigerad 29 augusti, 2004 av Geek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Har sett poliser i Vice city som går som tjejerna i bikini... Poliserna kanske är Feminina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 i true crime har ju gubbarna olika rörelser när dom går. fast i bland går en luffare som en bitch så det är dåligt gjort Hahaha, akta komiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Skulle vara roligare om dom hade flera olika snubbar som gjorde rörelserna. Liksom tjerna springer precis som killarna i spelet. hehe ja det håller jag med om. tjejerna borde ha lite mer svängiga rörelser på rumpan när dom går! haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 hehe ja det håller jag med om. tjejerna borde ha lite mer svängiga rörelser på rumpan när dom går! haha w0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 hehe ja det håller jag med om. tjejerna borde ha lite mer svängiga rörelser på rumpan när dom går! haha Dom vickar ju som aldrig förr, jag tycker att det är lite väl överdrivna vickningar! Dom svänger ju åt vänster och höger och över hela jämra gatan, eller? Länge sen jag spelade...haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Jo, det gör dom faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Jag tror att det går att modda så en tufing går som en bitch. Är inte säker, kollade i nån VC och då var det nån sån kod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts