thotim Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 När jag startar ett spel (tex Battlefield 1942) så kommer ju upp en kort filmsnutt där det står "EA Games, challenge everything". Då, under videon så hackar det som f'n...alltså det tar typ en halv minut innan den är klar...Det gäller inte bara just den utan även den där videon som inleder Battlefield hackar...Men spelet hackar inget alls...Allt annat flyter på fint... Min dator: AMD Athlon 2800+ XP DDR-DIMM PC3200 512 ram Geforce 4 FX 5600 Vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Har hört om flera som har haft detta probem. Det finns nåt kommando för att ta bort den men jag kommer inte ihåg vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 www.tweakguides.com Hitta bf guiden. Läs igenom den, någonstans står det hur man kan hoppa över filmerna och komma direkt till menyn när man startar spelet. Jag vet tyvärr inte vad som är fel, men du har väl "nya" drivrutiner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 det kan ju va filer som kan vara skadade på cd-skivan.. typ att den är repig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 29 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 nämen det är så i dom flesta spelen...så skivan är nog inget problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Gå in i <BF Mappen>\Moives och sätt t.ex en 2:a eller vad som helst efter namnet på filmerna där. Då slipper du se dom vid start. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 nämen det är så i dom flesta spelen...så skivan är nog inget problem... har du nyaste drivrutinerna?? eller det har du ju säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Ta bort filmen! Tar ändå bara upp tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts