Ceone Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Varför kan man inte kommentera moddsen på gtamods.com??? Tycker hultan bordd göra lika dant där att man måste va inloggad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Är nästan säker på att han kommer göra det, bara att han inte hunnit än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Det fanns ingen kontroll på kommentarerna så jag var tvungen att stänga ner hela kommentarsystemet där. Innan det öppnar igen behöver vi 1-2 moderatorer som bara kontrollerar kommentarer samt ett bättre system som gör det möjligt till mer kontroll. Men det kommer att ta tid, prioterar GTAsajten 5 framför GTAMods just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 prioterar GTAsajten 5 framför GTAMods just nu... Det gör du rätt i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 btw, på gtamods står copyrighten bara till år 2003, kanske inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Det gör du rätt i! w0rd... jag längtar till GTAsajten 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 btw, på gtamods står copyrighten bara till år 2003, kanske inte så bra. är det inte så att det är då sidan är "copyrightad" och att den gäller även i år och några till, så länge man inte ändrar på blablabla?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 (redigerad) Hmm....det har du nog rätt i. Redigerad 2 september, 2004 av Zane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 är det inte så att det är då sidan är "copyrightad" och att den gäller även i år och några till, så länge man inte ändrar på blablabla?! Vadå "gäller även i år och några till"? Copyright är inget man måste skriva ut för att det ska gälla, så fort du har skapat t.ex. en webbsida så har du copyright på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Vadå "gäller även i år och några till"? Copyright är inget man måste skriva ut för att det ska gälla, så fort du har skapat t.ex. en webbsida så har du copyright på den. okej då, skulle egentligen skrivit blablabla lite tidgare för jag visste inte egentligen, men se, nu fick jag lära mig nått idag också...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts