heat Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) min första poll. vilket räker längst Redigerad 28 augusti, 2004 av heat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Halo, Morrowind och SSX:Trycky ligger nog på delad första plats ... "null vote" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Nullvote, spelar inte Xbox ofta, men Halo är skönast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 jag har halo har spelat det så mycket nu så det är bara att vänta på tvåan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Har ingen XB, men Hitman 2 e kul. Till GC i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Har bara Hitman2 och Splintercell av dom spelen Vote : Hitman2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 vad jag mennar är vilket jag kan spela längst utan att trötna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 finns inte halo med?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) HitMan om du vill ha undercover röj spel och splinter cell för ultra smyg resten har jag inte spelat hitman e ganska långt om du inte röjer genom allt Redigerad 28 augusti, 2004 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 29 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 finns inte halo med?? nej jag har HALO och varvat det några gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Köp Metel Gear Solid 2: Substance det äger Splinter Cell hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 29 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Köp Metel Gear Solid 2: Substance det äger Splinter Cell hårt jag har hört att metal gear soild spelen har ful och buggig grafik är det sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 jag har hört att metal gear soild spelen har ful och buggig grafik är det sant Grafiken är absolut inte dålig och inte jättebra... längre Har iof inte kört det på Xbox men på PS2 är det ganska bra, det går inte att få så mycket bättre grafik på PS2... men det är inte speciellt buggit... Som sagt, jag har inte kört Xbox-versionen så jag kan inte säga mer än att det är bättre än Splinter Cell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Jag har inte x-box men spelat gta på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Rocky null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 (redigerad) VOTE: null (jag har inte spelat Något av dem! :"> ) Redigerad 29 augusti, 2004 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 noll vote driver 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Vote: Null Mitt favoritspel finns inte med.. The Sims Bustin' Out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts