Cortez Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Men nästan ingen av dom nya som reggar sig är aktiva, iallafall inte i långa perioder. PS. / (slash) betyder eller. Jag är aktiv för det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Jag är aktiv för det mesta. Jodå, har jag någonsin påstått att du inte är det? Jag säger bara att det finns väldigt många som reggar sig, frågar nått (eller inte frågar nått alls) och sen drar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Men skit ner er och sluta bitcha om hur bra ni passar som admins. Vill Hultan ha nya kommer han meddela oss. Kom ihåg den gyllene regeln - "Du kontaktar inte oss, vi kontaktar dig." (Alternativt - "Du kontaktar inte oss, vi kontaktar inte dig.") Men, ehem, nu ska vi inte vara så negativa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Kom ihåg den gyllene regeln - "Du kontaktar inte oss, vi kontaktar dig." (Alternativt - "Du kontaktar inte oss, vi kontaktar inte dig.") Gick den inte så här: "Om du kontaktar mig igen ska jag fan komma över och banka tarminnehållet ur dig jävla horunge." Den versionen jag hört. Kanske inte "officiell". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Gick den inte så här: "Om du kontaktar mig igen ska jag fan komma över och banka tarminnehållet ur dig jävla horunge." Den versionen jag hört. Kanske inte "officiell". Beror nog på vilka kretsar man rör sig i, men mjoo... den skulle kunna funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 En lite mindre eh, aggresiv kanske... Mycket aggresiv menar du väl? Kåkfarare/kvinnomisshandlare sökes till ett mycket viktigt 24/7 jobb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Mycket aggresiv menar du väl? Kåkfarare/kvinnomisshandlare sökes till ett mycket viktigt 24/7 jobb! Kanske det... (Mystisk personlighet består) Man ska helst kunna krossa 33cl tomburkar mot pannan också, vi ser det dock inte som något krav. Några andra lite märkliga saker man bör kunna: Köpa kuvert och frimärke(OBS! Miljövänliga kuvert). Skriva en adress på kuvertet(OBS! Inte vilken adress som helst). Slicka på frimärket(OBS! Svälj det inte). Fäst det därefter i kuvertet översta högra kant(OBS! med den slickade sidan neråt). Lägg försiktigt ner en tusenlapp i kuvertet(OBS! Undvik hastiga rörelser, annars skjuter jag). Som sagt: inga krav, men chansen att kvalificera sig kommer nog bli...(Felia störning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Mjo, jag kan allt utom slick-delen. Mimm tumma ha' fabbat i öbekäken. Höhö, vad roligt. Höhöhöhö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 om man blir admin så försvinner väl ens varningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 om man blir admin så försvinner väl ens varningar? nej skulle inte tro det men du lär ju kunna ta bort dom om du blir admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts