Arman Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 En liten rensning skulle nog vara bra, men inte helt.. Nooo! Inte mina värdefulla topicar i början! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Nooo! Inte mina värdefulla topicar i början! Haha, nej nej, inte dom! Dom är ju heliga! Men all skit, det finns ju så oerhört många onödiga trådar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Det som skulle behövas är fler medlemmar som kollar om det redan finns en likadan topic innan dom postar en ny.. w0erd. Men en till admin skulle inte skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 w0erd. Men en till admin skulle inte skada. Det skulle inte förbättra något heller. Så, till Armans förtet, måste jag faktiskt säga detta: Det behövs inga fler jävla mods / admins. Vi har så det räcker. That's my two cents. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Tycker det behövs fler admins. Hultan sliter ju för fullt med GTAsajten, han skulle behöva en hjälpande hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Hultan tog ju in några fler för ett år sen ungefär...innan var det ju bara han och Blaque och det räckte...varför ska inte de som är där räcka nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Jag snackar inte om Mods och Admins på forumet, utan om skribenter på huvudsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Hultan tog ju in några fler för ett år sen ungefär...innan var det ju bara han och Blaque och det räckte...varför ska inte de som är där räcka nu? De kommer många nya medlemmar/dag.. Fast det är nog i framtiden det behövs nya mods, när ex San Andreas släppts kommer det nog många fler.. Så när det är kring 9000-10000 medlemmar kan det ju behövas nån till mod!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 De kommer många nya medlemmar/dag.. Fast det är nog i framtiden det behövs nya mods, när ex San Andreas släppts kommer det nog många fler.. Så när det är kring 9000-10000 medlemmar kan det ju behövas nån till mod!... Men nästan ingen av dom nya som reggar sig är aktiva, iallafall inte i långa perioder. PS. / (slash) betyder eller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 PS. / (slash) betyder eller. Det kan även betyda "per" som i medlemmar per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Det kan även betyda "per" som i medlemmar per dag. Njaaa...? Haha! Ett som är säkert är att det används för mycket i dåliga sammanhang, men ni har nog rätt. Jaja, första gången jag har förlorat en fight gällande språk...naaw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Ett som är säkert är att det används för mycket i dåliga sammanhang, men ni har nog rätt. Du talar i alla fall artigt emot mig. Och ta inte illa upp, man kan inte alltid vinna. Cheer up, ya' old bagga' (eller vad de nu säger i Life of Brian-sången...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Det skulle inte förbättra något heller. Så, till Armans förtet, måste jag faktiskt säga detta: Det behövs inga fler jävla mods / admins. Vi har så det räcker. That's my two cents. Får jag fråga dig en sak? Vad fan har jag med det detta att göra och varför nämner du mitt namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Får jag fråga dig en sak? Vad fan har jag med det detta att göra och varför nämner du mitt namn? du har väl längtat länge på att bli admin antar jag? jag tycker jag och arman kan bli admins! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 du har väl längtat länge på att bli admin antar jag? jag tycker jag och arman kan bli admins! Det tycker inte jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 (redigerad) du har väl längtat länge på att bli admin antar jag? jag tycker jag och arman kan bli admins! Jaja, självklart vill jag bli moderators/admin och det vill säkert alla andra också men jag går inte runt och tjatar (som jag gjorde förut). Om Hultenius säger att forumet inte behöver fler så behöver vi inte fler... det hjälper inte om man tjatar... Men självklart får vi väl nya moderatorer och admins någon gång i framtiden men tills dess får vi "members" hålla käft... Griimn: Detta var inte riktat till dig... Redigerad 28 september, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 du har väl längtat länge på att bli admin antar jag? jag tycker jag och arman kan bli admins! öhhh hmm jag tror Hultan och dom skulle behöva en "rutinerad" medlem om de skulle ha en ny admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 öhhh hmm jag tror Hultan och dom skulle behöva en "rutinerad" medlem om de skulle ha en ny admin ...och en som inte skulle banna mig det första han gjorde (you hate me!!). Ehum - jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Nooo! Inte mina värdefulla topicar i början! du va SÅÅÅ säker, o du hade rätt(på vissa punkter ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 öhhh hmm jag tror Hultan och dom skulle behöva en "rutinerad" medlem om de skulle ha en ny admin En lite mindre eh, aggresiv kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts