Terror_xl Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) Ja, jag har följt om SA i forumet ganska mycket, även fast jag inte har skrivit så mycket....Men jag blir mer och mer less på detta forum PGA att många skapar nya topics om samma saker som redan finns... Jag tycker att ni på gtasajten ska skaffa lite fler admins som är aktiva som kan låsa och ta bort onödiga topics så det blir både snyggare, lättare att hitta fakta och ett trevligare forum! Och detta gäller inte bara SA delen utan alla de andra delar! Hoppas att någon håller med mig! /// Terror_xl Redigerad 28 augusti, 2004 av Terror_xl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 bra idé... skulle behövas ett par till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Det som skulle behövas är fler medlemmar som kollar om det redan finns en likadan topic innan dom postar en ny.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terror_xl Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Det som skulle behövas är fler medlemmar som kollar om det redan finns en likadan topic innan dom postar en ny.. Ja det kan jag hålla med om! Men eftersom det verkar som inga gör det måste väl adminarna börja göra något åt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Han menade nog att det redan finns just en sån här topic.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terror_xl Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Han menade nog att det redan finns just en sån här topic.... Om du menar denna topic "Förbannad - Om forumet" så tyckte jag att det var med för att folk kommenterade så ohyffsat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) håller med om att det vore bra med 2-3 mods som bara håller koll på SA-forumet. Redigerad 28 augusti, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 jo, en eller två mods till vore nog bra, fast det bästa vore ju om alla lärde sig att man kunde söka på forumet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Hmm, jupp Hultan får väl ta sig i kragen och befodra en person Befodra låter så...mäktigt på något sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Fler moderators är ingen lösning. Om vi så skulle ha 100 moderatorer skulle det inte hjälpa, folk skulle fortfarande posta trådar om samma saker. Forumet är ett stort forum och då ~60-70% av alla nya inlägg handlar om GTA kan man man inte komma ifrån att det postas trådar om samma sak. Det enda som hjälper är påtvingad information, bra exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Kan du inte göra så att mods/admins måste acceptera topicerna innan de läggs in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Kan du inte göra så att mods/admins måste acceptera topicerna innan de läggs in? det skulle vara mycket dumt, då skulle moderatorerna få jobba heltid på GTAsajten typ... Det ska dom inte behöva höra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 det skulle vara mycket dumt, då skulle moderatorerna få jobba heltid på GTAsajten typ... Det ska dom inte behöva höra... Dessutom skulle man nog få vänta några timmar tills topicen postades(Om ingen mod är inne). Så det tror jag inte skulle vara någon bra idé, det är nog mest frustrerande för er som får vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 man kanske skulle göra så att man måste vänta på att forumet skulle söka igenom alla topics och kolla om texten matchar nån annans text, om de inte är samma som man själv vill säga så postar man en ny topic BTW, om ni ska skaffa nya mods så vill jag gärna vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 man kanske skulle göra så att man måste vänta på att forumet skulle söka igenom alla topics och kolla om texten matchar nån annans text, om de inte är samma som man själv vill säga så postar man en ny topic Det skulle nog ta evigt lång tid att söka igenom varje tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Men nu finns de väl inga "admins" mer. Blaque har väl lämnat och står nu mer som hedersmedlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Men nu finns de väl inga "admins" mer. Blaque har väl lämnat och står nu mer som hedersmedlem? admins och moderators är samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Efter att San andreas kommit ut, så kommer nog inga fler "vad tror ni"-topicar, så det är bara att hålla ut! Men ett tips: SA-forumet borde rensas totalt efter att spelet släpps, eller vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 admins och moderators är samma sak Hmm, kan inte admins kontrollera nyhetssidan och lägga till mer forum till skillnad från moderatorerna...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Efter att San andreas kommit ut, så kommer nog inga fler "vad tror ni"-topicar, så det är bara att hålla ut! Men ett tips: SA-forumet borde rensas totalt efter att spelet släpps, eller vad tycks? En liten rensning skulle nog vara bra, men inte helt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts