Tommy_Fido Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) Jag fixade en ny signatur på affish av goodfellas. nån timme senare var bilden borta men det fans en länk till bilden. Det stog nåt om att man inte fick visa störande material Syns min signatur nu? och vet nåt varför? Redigerad 28 augusti, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Nån mod eller Hultan gjorde så för att den var för stor, tänk lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) Nån mod eller Hultan gjorde så för att den var för stor, tänk lite. Det har då aldrig hänt mig tidigare när min signatur varit lite stor. Förresten fins det väldig väldigt många på denna sida som har för stor signatur Redigerad 28 augusti, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Du har för hög signatur nu också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Du har för hög signatur nu också Seriöst?? Inte är den för hög jag tycker att du ska gå och kolla på närmaste topic så ser du att den inte är hög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Seriöst?? Inte är den för hög jag tycker att du ska gå och kolla på närmaste topic så ser du att den inte är hög. max höjd ör 200px. Din är 240px. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) Seriöst?? Inte är den för hög jag tycker att du ska gå och kolla på närmaste topic så ser du att den inte är hög. Man fattar inte vad du säger, du jiddrar som nån jävla diktator.. Plus att den är för hög, det ser vem som helst!! Redigerad 28 augusti, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) Man fattar inte vad du säger, du jiddrar som nån jävla diktator.. Plus att den är ful och för hög, det ser vem som helst!! Okey okey jag ändrar den. Och kan du sluta klaga på mig EDIT: och fan va snygg signatur du har du Redigerad 28 augusti, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) Okey okey jag ändrar den. Och kan du sluta klaga på mig EDIT: och fan va snygg signatur du har du Haha, du menar att min är ful. Och för att dölja det, men samtidigt visa det så säger du "och din var ju väldigt fin". Och bara för att du använder " " så tror du att du psykar mig? Haha, så lagom dum du är.. Edit: Jag har gjort min själv, du använder ju en ful reklambild för en film, som är på tok för hög. Edit2: Jag kom på att du tror att du säkert har ett övertag nu, eftersom du registrerade dig tidigare än mig, då måste man såklart vara mer "värd"? Redigerad 28 augusti, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) Haha, du menar att min är ful. Och för att dölja det, men samtidigt visa det så säger du "och din var ju väldigt fin". Och bara för att du använder " " så tror du att du psykar mig? Haha, så lagom dum du är.. Edit: Jag har gjort min själv, du använder ju en ful reklambild för en film, som är på tok för hög. Edit2: Jag kom på att du tror att du säkert har ett övertag nu, eftersom du registrerade dig tidigare än mig, då måste man såklart vara mer "värd"? Hehe nej det tror jag inte. Och jag kan ju för fan bara ta paint och mixa lite med bilden så har jag en egen eller hur Redigerad 28 augusti, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) Den är fortfarande för stor. BTW: Lås denna onödiga tråd, den passar bättre i The one and only©. Edit: INTE NU!! GRATTIS!!! Redigerad 28 augusti, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Den är fortfarande för stor. BTW: Lås denna onödiga tråd, den passar bättre i The one and only©. Edit: INTE NU!! GRATTIS!!! Tackar tackar Friends? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Jag fixade en ny signatur på affish av goodfellas. nån timme senare var bilden borta men det fans en länk till bilden. Det stog nåt om att man inte fick visa störande material Syns min signatur nu? och vet nåt varför? Det var jag som tog bort den. Bilder i signaturer får vara max 500x200. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Det var jag som tog bort den. Bilder i signaturer får vara max 500x200. jaaaaaaaaa somsagt var så vet jag att DEN bilden var för stor jag undrade snarare varför det stog det andra grejset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 jaaaaaaaaa somsagt var så vet jag att DEN bilden var för stor jag undrade snarare varför det stog det andra grejset. vad bra då, men hur kommer det sig då att du använde bilden trots att du visste att den var för stor? Du har dessutom gjort det flera gånger tidigare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 vad bra då, men hur kommer det sig då att du använde bilden trots att du visste att den var för stor? Du har dessutom gjort det flera gånger tidigare... Jag har väll ändrat bild? Varför är alla sura på mig idag :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Jag har väll ändrat bild? Varför är alla sura på mig idag :'( ja du såna dagar finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 ja du såna dagar finns Jo tyvär. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Förresten fins det väldig väldigt många på denna sida som har för stor signatur Är det en bra andledning för att själv skaffa det? Woaw, nu vet man hur brottsligheten uppstod... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 jag tycker att min är väldigt stor. Hultan säg till mig om min e för stor. Då ändrar jag min isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts