Ceone Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Hej! Efter jag har chippat min xbox går de inte spela på xbox live. Jag har stängt av av chippet. Och har xbox live account. Det står att den inte får connect. Varför? Xboxens ip är samma som datorn utan den sista delen. Någon som vet vad jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Hej! Efter jag har chippat min xbox går de inte spela på xbox live. Jag har stängt av av chippet. Och har xbox live account. Det står att den inte får connect. Varför? Xboxens ip är samma som datorn utan den sista delen. Någon som vet vad jag ska göra? chippat xbox går ej o köra live på :l Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 chippat xbox går ej o köra live på :l Jo, vissa chip kan man stänga av så att man kan köra live... Precis det han gjort: Jag har stängt av av chippet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 chippat xbox går ej o köra live på :l klart de går det går att spela live med alla xbox chipp men om du har chippet på o spelar live så blir du bannad från xbox live på livstid! Och chippet är avstängt ja ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Varför blir man bannad? Det är väl inte olagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 De tär inte olagkigt att chippa men Microsoft vhar gjort det för att ingen ska chippa och modifiera xboxarna. Men jag har för mig att dom släppte en updatering på live för ett tag sedan som gjorde att man inte kunde spela även om chippet är avstängt och den updateringen laddades ner så fort man gick in där, jag är inte 100% säker men jag har för mig att det var något sådant. Skit i Live och skaffa xbox connect istället det är dessutom gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 xbox connect? Har aldrig hört talas om det. vad är skillnaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 De tär inte olagkigt att chippa men Microsoft vhar gjort det för att ingen ska chippa och modifiera xboxarna. Men jag har för mig att dom släppte en updatering på live för ett tag sedan som gjorde att man inte kunde spela även om chippet är avstängt och den updateringen laddades ner så fort man gick in där, jag är inte 100% säker men jag har för mig att det var något sådant. Skit i Live och skaffa xbox connect istället det är dessutom gratis vad är xbox connect!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts