Pain To ThE MaX Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 demot är ju ute så de som inte vet kan ju testa det. Själv tycker jag det är för mycket "du, gör si! Du, gör så!". Ganska långt uppdrag man får i demot. Eller, mer att det är mycket man får göra. Allt från att åka med en tur i en jeep, till att spränga tanks med bazokas. Aja, roligt spel! Tycker att det är bättre än originala spelet. Men kanske lite för mycket action (släppte jag ens vänster mus knapp?) OBS. spela inte på lättaste, det är för lätt för de flästa. Testa "hardened" eller t.o.m. det svåraste (som inte häller var jätte svårt ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Nej, jag har det redan, fast ingen cd-key ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 ^^ ta bort det där så fort som möjligt, tror inte man får snacka så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Vote: JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts