kariya Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Jag ska köpa det spelet kommer den 24 september 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 nej .. vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 såklart, älskar Call of Duty, rejält realistiskt spel. Och i expansionen så uppdateras skinsen till vapnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Enkelt: nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Enkelt: Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Nej, det ska jag inte göra. Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Enkelt: Ja! Avatar-stealer! Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Vote: nej Är det inte andra utvecklare till Cod: UO ? Köper typ aldrig expansionsm, dom är bara för att mjölka pengar..(nästan alltid) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Ja, antagligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 nej andravärds krigs spel är inte mina favorit spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 har precis lånat call of duty och tycker det är fett. Någon som kan ge ut filmer/screens på expansionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Är det inte andra utvecklare till Cod: UO ? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 även om jag älskar historiska spel så trort jag inte det... men det finns en stor chans att jag ändå gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Någon som kan förklara var det utspelar sig osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Det är under WWII. Tyckte vissa banor var grymma medan andra var lite som medal of honor. MUltiplayer tyckte jag var helt värdelöst, men sp var kul. Vet faktiskt inte, kaske får se om ett demo släpps eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Nej Jo, jag sökte runt lite på internet. Det är Gray Matter Studios som gör UO istället för Infinity Ward som gjorde vanliga Call of duty. Gray Matter Studios har bland annat gjort Return To Castle Wolfenstein.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 jag behöver inte köpa det farsan köper det istället säkert det var han som köpte CoD både han och jag älskar wwII spel så det får väl bli ett :JA: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Jag blir så avundsjuk på folk som har pappor som spelar spel Jävla lyx de där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Dom flesta av er vet säkert det, men Call of Duty: United Offensive har gått GULD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts