AlexXx91 Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 hej enligt min bror så har en som han känner förbeställt GTA:San Andreas utav R* för 1500 kr och att han kommer få det cirka den 15 september men det tror jag inte på nån som tror det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 skulle inte tro det.. man ska aldrig va säker det finns en liten risk att r* skulle gå med på det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Japp det är jag det, får det den 14:ond faktiskt. Nej men seriöst måste du ens skapa en tråd om detta? Alla fattar väl att han ljuger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Släppa det en månad tidigare till en person för endast 1500:-? Kan inte folk tänka logiskt längre? *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts