heat Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 någon som vet nåt bra spel som inte är så dyrt som räcker ungefär till jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) Gauntlet: Dark Legacy är varken ett grafiskt underverk, eller roligt om man spelar det ensam. Fast om 2-4 spelar samtidigt är det ganska kul. Asmånga banor också ... Jag tröttnade dock på det efter ett tag eftersom ingen vill spela med mig :'( Annars finns ju typ gamla "xbox-Classic" spel ... Morrowind tar nog en tid för dig att klara av, fast jag vet ju inte om du faller för sådana rollspel Jag brukar dock köpa begagnade spel, dom är billiga så man kan köpa många åt gången . Då varar det länge Redigerad 28 augusti, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts