Bubbli Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Är det inte dags att uppdatera den snart? Eller ska den vara så hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Hultan sa själv att den skulle uppdateras lagom till GTAsajten 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Hultan sa själv att den skulle uppdateras lagom till GTAsajten 5. ...och när kommer GTAsajten 5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 ...och när kommer GTAsajten 5? Hultan skrev det här i juli: Idag skulle jag chansa på att GTAsajten 5 blir klar i slutet av September och då skulle jag släppa den vid månadsskiftet september/oktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Kan ju säga att GTAsajten 5 inte blir klar tills månadsskiftet. Bara ett fåtal moduler är helt klara och GTA-sektionerna har jag inte börjat på än (dock kan mycket kopieras från de befintliga sektionerna och bara formuleras om)... Satsar dock fortfarande på att bli klar innan SA släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Kan ju säga att GTAsajten 5 inte blir klar tills månadsskiftet. Misstänkte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Kan ju säga att GTAsajten 5 inte blir klar tills månadsskiftet. Bara ett fåtal moduler är helt klara och GTA-sektionerna har jag inte börjat på än (dock kan mycket kopieras från de befintliga sektionerna och bara formuleras om)... Satsar dock fortfarande på att bli klar innan SA släpps. Feel no preasure Hultan, vi väntar (men vi som väntar på något gott väntar aldrig för länge ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts