_-MadeMaN-_ Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) Vad heter spelet man var typ någon datornörd så skulle man uppgradera sin dator. Dricka jolt för att få mer liv/energi och allt som hör till. Har för mig att det var någon här på gtasajten som skrev om det för ett tag sen. EDIT:Ni får gärna snacka om andra textspel i denna topic! Redigerad 30 augusti, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 http://www.geekwars.org ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 http://www.geekwars.org ? J*vlar tack så mycket pani, jag älska dig ( ) Nu kan jag äntligen sova gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) rätt kul Redigerad 28 augusti, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 ehm dekrim är ju inte driekt text-spel men jag säger: Zork 1, 2, 3 Undeadlys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Men spam! Han har fått svar på frågan! (Jag svarade ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 text spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 text spel haha va roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 www.arenan.org:DD:D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Men spam! Han har fått svar på frågan! (Jag svarade ) det är INTE spam.. de finns ju mer än geekwars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 http://www.nukezone.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Han har fått svar på frågjäveln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 För er som inte förstod frågan så kan jag berätta att -MM- sökte ett speciellt spel (nämnligen GeekWars), och inte att han letade efter textbaserade spel i allmänhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Har börjat spela Zybers spel. Hur får man mer pengar och så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 www.legendarena.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Han har fått svar på frågjäveln. So? Ska man behöva öppna en ny tråd för att snacka om övriga textspel? Det tycker jag låter riktigt onödigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Hur får man mer pengar på geekwars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Ska göra ett textspel någorlunda snart. Lär mig typ programmering A nu. Om ni har nån aning om vad det ska handla om kan ni gärna ge mig tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Ska göra ett textspel någorlunda snart. Lär mig typ programmering A nu. Om ni har nån aning om vad det ska handla om kan ni gärna ge mig tips!!! tro mig, med programering A kommer du ingenstans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Ska göra ett textspel någorlunda snart. Lär mig typ programmering A nu. Om ni har nån aning om vad det ska handla om kan ni gärna ge mig tips!!! du ska göra ett spel men vet inte vad? tror det är bäst om du kommer på något själv, det är ju bara du som vet hur bra/avancerat du kan göra't Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts