Blade87 Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 när ja spelar hackar de liksom, inte hela tiden utan de kan gå tex. 1min normalt ,så står de helt still i ungufär 20 sek, går de i helt normalt 1 min och still 20 sek så håller e på. Problemet är specielt framstående när ja spelar tex. Far Cry där de till slut blir blue screen där de bla annat står att man ska koppla ur BIOS-minnet ock shadowing på själva datorn (hårdisken) eller nått min dator har följande: windows XP home editon pentium 4 2,52 GHz 512 MB RAM grafikkort: Geforce 4 Mycke tacksam för hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) Kollat temperaturen? Edit: Fel ordaval Redigerad 28 augusti, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 ne vadå? vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 vad har du for storlek på växlingsfilen? högerklicka den här datorn-egenskaper-avancerat-prestanda alternativ. ändra till 512mb och max 1500eller så uppdatera drivrutiner till ditt geforce kort. www.nvidia.com Du har säkert MX och vet inte hurvida det fungerar med far cry. Dock spelade jag det på ett geforce 3 ti igår, flöt på helt underbart i medium @ 1024X768X32. Sänk grafiken i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 ne vadå? vad menar du? Det är så att datorer utvecklar värme och ibland för mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 vad har du for storlek på växlingsfilen? högerklicka den här datorn-egenskaper-avancerat-prestanda alternativ. ändra till 512mb och max 1500eller så uppdatera drivrutiner till ditt geforce kort. www.nvidia.com Du har säkert MX och vet inte hurvida det fungerar med far cry. Dock spelade jag det på ett geforce 3 ti igår, flöt på helt underbart i medium @ 1024X768X32. Sänk grafiken i spelet. blev ingen förbättring :'( :'( och har redan uppdaterat grafikkortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Har du DirectX 9? Ladda ner det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 japp, ja har de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 men gå in i bios och avaktivera "bios shadowing" Det har jag gjort...bara för att någon sa att det var en onödig grej. tryck del när det står "press del to enter setup". Sen går du i avanced blabla. Det andra valet uppifrån. (lätt att se). Hitta bios shadowing, tryck enter, och välj disable. Sen escape, save&quit och till slut enter, datorn kommer att starta om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts