comfy Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Hej skulle ni kunna skicka Sabre.dff och Sabre.txd för när jag skulle modda den så råkade jag göra lite fel och jag gjorde ingen backup. Men skulle ni kunna skicka dom två filerna till mig min email e dennism_90@hotmail.com //MVH Comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 yeeessabre.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) Tack! Edit Kom på att det va fel bil :"> Jag menade sabre turbo Redigerad 28 augusti, 2004 av comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) den har jag tyvärr moddat... och modden funkar inte Redigerad 28 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xero_oscar Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 men jag gör alltid backup sabretur.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts