Fralla_24 Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jag har tröttnat på death row Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Ja det kan man ju förstå märks att gta vice city är svårare än gta3 mer som behöver hjälp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 asså.. hur fan kan ni komma så jäkla långt på 3 dagar.. ja spelar väl inte jätte-mycket.. men lite varje dag... nu känner jag mig skit-dålig... ja har typ 15% fast å andra sidan har jag aldrig spelat GTA serien innan.. nån som har bra tips på var man hittar svåra HP..?? d e fan d svåraste i hela spelet..!!! hit me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 asså.. hur fan kan ni komma så jäkla långt på 3 dagar.. ja spelar väl inte jätte-mycket.. men lite varje dag... nu känner jag mig skit-dålig... ja har typ 15% fast å andra sidan har jag aldrig spelat GTA serien innan.. nån som har bra tips på var man hittar svåra HP..?? d e fan d svåraste i hela spelet..!!! hit me det blir ju mycket roligare om man tar det lugnt och inte löser det på en dag, så gör jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wheelie Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Jag har spelat varje dag sen det släpptes och har inte köpt alla ställen än. Ligger typ kring 40%. Man ska suga länge på karamellen. Var det nån som spelade första gången med kompisar eller satt ni själva? Jag spelade med 4 kompisar som alla älskade 3:an. Grym stämning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 jag har klarat 86 % nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Tröttnat??? lol! jag har klarat 12%! tänk vad mycket jag har kvar att se fram imot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Jag har spelat varje dag sen det släpptes och har inte köpt alla ställen än. Ligger typ kring 40%. Man ska suga länge på karamellen. Var det nån som spelade första gången med kompisar eller satt ni själva? Jag spelade med 4 kompisar som alla älskade 3:an. Grym stämning! Jag satt med 2:st polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Jag har klarat bara 42 prosent och själva storyn.Det är verkligen inte så roligt att det fanns vad jag tyckte några uppdrag om man inte räknar med dom andra uppdragen.Jag vet inte ens hur avslutet på spelet ser ut men i allafall så på Phils sista uppdrag så kom det inget mera en ett telefonsamtal som inte ledde någon stans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Har klarat 51% precis nyss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
motorsåg Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 gud så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 21 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts