don_salvatore87 Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 SÅ! Nu har äntligen en trailer släppts! Miami Vice Game Trailer! Spelet är utvecklat av Davilex Inc och ska släppas till PS2, Xbox och PC Spelet släpps den 26:e November. För er som inte vet vad Miami Vice är: Miami Vice är ett av 80-talets största action TV-serie och handlar om de 2 poliserna Sonny Crockett och Ricardo Tubbs! De jobbar för Organized Crime Bureau i soliga Miami! Serien sändes mellan 1984-1989 alltså mitt under 80-talets glansdagar där de jagade knarkbaroner i pastellmiljö med allt från rosa till turkosa miljöer. Serien har sänts i över 138 länder och räknas idag som en del av TV-historien. För er som ej har sett denna 80-tals serie så kan jag rekommendera att ni slår på Kanal 5 på lördags kvällar då ni kan se serien eller går och köper DVD´n från någon Spelbutik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 säger bara: ! Ska köpa det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Ser ut att suga riktigt hårt, men den som lever får se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Vad besviken jag blev. Såg ut som ett riktigt plattformsaktigt spel med olika nivåer och skit. Inte en enda bil såg man röken av. Så underbar serie, så kass trailer... (kanske även kasst spel ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 hm tyckte att det såg ut som Slow motion hela tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Animationerna var helt kassa, såg ut som slow-mo... Ljuden sög och vinjettlåten var inte ens originalversionen! FY SKÄMS DAVILEX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 allvarligt fattar ni inte att dom smyger och det är därför det ser ut som slomo och det var ingen trailer det var en teaser och teasers visar typ inget intressant så innan ni dömer spelet till döds så testa spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Men varför det ser ut att vara slowmotion är för att dom smyger så jäkla fort.. dom flyger typ fram även fast dom smyger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 gilla inte detta. vet att min kompis kommer köpa det i alla fall..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Fan vad värdelöst det ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Fan vad värdelöst det ser ut. haha håller me fan det fulast jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Verkar suga hårt, verkar alldeles för lamt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Jag har två frågor om det. 1)Vilka format ska det släppas till? 2) Kommer man kunna köra bilar? Ställde dom frågorna i förra MV-tråden, men då fick jag inget svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Dem sprang juh som fjollor.. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Jag har två frågor om det. 1)Vilka format ska det släppas till? 2) Kommer man kunna köra bilar? Ställde dom frågorna i förra MV-tråden, men då fick jag inget svar! 1) PS2, Xbox och PC tror jag (kanske även Gamecube) 2) Antar att det kommer ett flertal banor där man kör bil eftersom det är en enorm del av TV-serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Hmm, vet inte vad jag ska säga... känner mig lite smått tvungen att köpa spelet eftersom jag är ett stort fan av TV-serien... jag hoppas på ett demo i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 haha de måste man ju bara ha (min mamma var tvungen att åka in till bb under ett avsnitt så det har en speciell betydelse för mig ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts