Gurgel Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 (redigerad) Aja som sagt tex nu när jag skulle testa och kolla på en ny bf2 film så kan jag inte kolla på den för inget händer. Har testat alla möjliga program som jag har på datorn. winamp media player media player classic BSPlayer Sen tror ja ingen mer men det händer inget med dom och de e en vanlig wmv-fil Har testat med andra små filmer också men ingen funkar . Finns det kanske några instaällningar eller så för att den inte ska funka? De hjälper ej att ta upp fönstret själv . och btw viste inte om det här va rätt forum efter som de e datorn och typ film Redigerad 27 augusti, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Prova att tanka WMP9... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Prova att tanka WMP9... tack de funka Undra varför de inte funka med nått av dom andra programmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 För att med WMP9 följder WMP9-codecen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts