Lord_Lime Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 hur får man till en sån? kanske finns en sån här topic redan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Sök på google efter färdiga script eller gör en egen i javascript eller flash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 skulle man intte typ kunna få koden för jag skulle behöva en till min hemsida.....men den ska inte räkna ner till sa utan tills jag fyller år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 skulle man intte typ kunna få koden för jag skulle behöva en till min hemsida.....men den ska inte räkna ner till sa utan tills jag fyller år... www.jesper.nu har några såna grejer i html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Här finns en: http://www.andrewu.co.uk/clj/countdown/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts