anders_142 Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 tja! asså kostar 3dstudio max?? ja vet att zmodeler är ett freewere men 3dmax då? jag vill ju inte läggar ner 1000-tals kronor på nått som jag ska testa... jag letar efter 3dmax men hitar inget fritt.. ja tror det här är fel forum och skriva i men det känns bästa här... snälla svara!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Free trial till 3dsmax: http://www4.discreet.com/3dsmax/3dsmax.php?id=403 Fullversionen kostar $3,055.00 vilket jag tror motsvarar knappt 30,000.00skr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 27 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 tack! kan du mycket om bil görande? skulle behöva lite hjälp.. eller mycket.. as mycket.. från börja faktist... jag kan zmodeler.. 3dstudio max var väl kanske lite väl kråningligt hehe .) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 ehm... inte mkt, har du läst guiden? (kommer inte ihåg adressen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CopyCat Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 ehem... 3dsmax kostar 600+ kr i en svensk butik, och du ska INTE använda 3dsmax till gta, för dem blir buggiga när du använder 3ds och du kan inte fixa det pga modellerna i 3ds är skrivna på ett annat sätt än vad zmod modeller är, så... 3ds är bara bra för allat annat förutom gta <.<; använt 3ds i några år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts