Tommy_Fido Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Okey jag håller på med ett forum som blir rätt coolt. På forumet ska man mest snacka om Film. men även om musik och spel. över hela forumet ska det vara lite maffiastyle. Ska du bli medlem två lykliga medlemar kommer även bli Admin. forumet är färdigt om nån dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 vet inte kanske, men är inte säker. Får se hur de ser ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Okey jag håller på med ett forum som blir rätt coolt. På forumet ska man mest snacka om Film. men även om musik och spel. över hela forumet ska det vara lite maffiastyle. Ska du bli medlem två lykliga medlemar kommer även bli Admin. forumet är färdigt om nån dag. Jag joinar nog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Mahaha, jag svär. INGEN här på forumet kan mer om gangsterfilm är jag. Kan gärna göra lite recensioner och dylikt. Count me in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Ja nog blir jag medlem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 27 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Bra det börjar bli bättre. det kommer även finnas recensioner av maffiafilmer och även lite om maffiaspel typ VC mafia getaway mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 OFF, Din signatur är waaaay too stor. ON, Låter prima! Påminner mig om gamla TNZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Jag joinar antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 nope, har nog med forum redan dessutom, är det tillåtet att göra reklam för ett annat forum, blev inte några tidigare trådar stängda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Rösta ej men kanska joinar, får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) Skulle ändra min signatur men då hade nån Redan ändrat den. Så better? Redigerad 28 augusti, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 öhh är det bara om maffia filmer, eller om skräck och sånt också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Det kommer mest fokusera på maffiafilmer. Men det kommer finnas en avdelning på forumet om skräck film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 kanske det.. får se när de e klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts