MATRIX Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Flash Fm från VC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 vad är det med dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 tycker det är lite luffigt för eftersom spelet utspelar sig i början av 90-talet känns det inte så kul att lyssna på 80-tals musik. det är so om det skulle finnas en radiokanal idag som spela 90-tals musik. men det kan ju också vara att Flash FM finns kvar bara att dom spelar annan musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 vad är det med dom? den radio kanalen kommer va med i gta san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Så jämra skönt att K-Jah kommer tillbaka! Helt underbart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Så jämra skönt att K-Jah kommer tillbaka! Helt underbart... Undra om det typ är bobban (bob marley) eller ub40 eller vad dom nu heter som kommer att gästa radion =) Offtopic: Välkommen tillbaka Okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Undra om det typ är bobban (bob marley) eller ub40 eller vad dom nu heter som kommer att gästa radion =) Offtopic: Välkommen tillbaka Okka Jag tycker det var skönt när det var ganska okända låtar osv! Jag är inte så insatt i reggae och så, men det är riktigt skönt faktiskt... Offtopic: Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Jag tycker det var skönt när det var ganska okända låtar osv! Jag är inte så insatt i reggae och så, men det är riktigt skönt faktiskt... Offtopic: Tackar! Skönt med ganja, haha! Jag lyssnar mest på Gameradio ändå så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Älska reggae o hiphop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Undra om det typ är bobban (bob marley)... som kommer att gästa radion =) Hmm, är inte han typ död? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 oh yeah K-jah rockar.... Men fortfarande Rage Against The Machine måste vara med... Flash Fm e jobbig men jag har ju alltid hatat popmusik... Hoppas "I shot the sheriff" e med på K-Jah West FM den vore ju perfekt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 The Game & Ice-T in Upcoming Videogame - August 23, 2004 By : Jome The Game and Ice-T will be featured in the upcoming videogame Grand Theft Auto - San Andreas, which is set to the 90's Los Angeles, in a hiphop and gang related environment. Rockstar is making the game, and on the games official website you can hear The Game doing B-Dup's voice (Click on Ganton on the map to find him), and Ice-T will be doing Madd Dogg's voice (Click on Mulholland to find him). The game will also feature hiphop music from the 90's, and Håller med till 100%! is DeathRow have licensed 3 tracks for the game, but expect to see a lot more hiphop music. The game is due out October 2nd, for PS2, and rumours say March for the X-Box, but that's not confirmed. Thanks to Brad Hofbauer for the news. Läste på Whoa - gangsta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Flash FM kommer antagligen inte spela 80 tals musik, det är ju som att tro att typ Gold FM kommer spela samma musik om 5 år som dom spelar nu? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts