Tommy_Fido Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Jag har länge spelat mafia på dator. men när jag fär mafia på ps2 för 200 kr så köper jag det. Men det kommer inget blod och ljudet hackar mysko e det samma för andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 ps2 suger helt enkelt! Har alltid tyckt att datorn är bättre än ps2! Lägg märke till att jag aldrig stavar ps2 med stor bokstav pga av att jag inte gillar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Jag har inte sett Mafia på ps2. Men jag har hört att grafiken är pinsamt dålig jämfört med PC och XboX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Jag har inte sett Mafia på ps2. Men jag har hört att grafiken är pinsamt dålig jämfört med PC och XboX. Låter inte så konstigt, grafiken i Mafia är ju skitsnygg, så gamla ps2:an klarar helt enkelt inte av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 10 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Off topic till max eller Ja det e sämre grafik till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 HAHA död åt konsol eller nåt.... neee egentligen inte, dator är bara så myche bättre! Jag tror att: Konsoler är för jäktade människor, som inte orkar vänta tills spelet är färdigt, och inte orkar installera för att det är för krångligt, som inte kan förstå hur kul det är att modda, och tycker det är mysigare att tillbringa dagarna framför TV:n med en obehaglig dosa som skaver in i händerna (Möjligtvis inte x-box då den sitter bra i handen!), som inte har ett trevligt skrivbord och skön stol/fåtölj. ja nåt sånt. men det är inget fel på konsol människor, absolut inte de KAN vara trevliga...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Vad fan har det med att det inte kommer blod i Mafia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Ställ in i options. Där finns det en blood-mätare som du kan öka eller minska. Kolla ljudinställningar och grafikinställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts