Tommy_Fido Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Letar efter ett par låtar. Första är refrengen when two tribes go too war. Vad hetter låten. Sen letar jag efter låten från maffia som refrängen är gamgsters dont go too heaven when they die tror jag. ja jag vet att det fins en topic om låten. Och sist så är det nellys nya låt. jag tror den typ hetter dollars eller bills nåt sånt. Det var i alla fal värsta porrlåten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Letar efter ett par låtar. Första är refrengen when two tribes go too war. Vad hetter låten. Sen letar jag efter låten från maffia som refrängen är gamgsters dont go too heaven when they die tror jag. ja jag vet att det fins en topic om låten. Och sist så är det nellys nya låt. jag tror den typ hetter dollars eller bills nåt sånt. Det var i alla fal värsta porrlåten. "Where do Gangsters go When They Die"-låten är kanske "Lordz of Brooklyn" med låten "Lake of Fire"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Letar efter ett par låtar. Första är refrengen when two tribes go too war. Vad hetter låten. Sen letar jag efter låten från maffia som refrängen är gamgsters dont go too heaven when they die tror jag. ja jag vet att det fins en topic om låten. Och sist så är det nellys nya låt. jag tror den typ hetter dollars eller bills nåt sånt. Det var i alla fal värsta porrlåten. Letar efter ett par låtar. Första är refrengen when two tribes go too war. Stavas Refrängen inte Refrengen.... Svara på frågorna kan jag inte göra men efter att kopian stack så känner jag mig tvungen att rätta till folks stavfel.... :"> [skam] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 27 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Snälla klaga inte på min stavning jag vill bara veta låtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts