Panimala Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) Men mupp! Det är fake! Det ser ju varända köttmacka! Jag tror att killen som tog bilderna drog hem sen och fixade bilderna i Photoshop, sen så hittade han på historien. Redigerad 28 augusti, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 han kanske inte har sett den filmen och det tog ju 2 tim för dig att fatta att din sig var för stor Emmm okey jag loggade in mig för typ en timme sen. Föresten verkar ju alla tro att det är riktigt så jag menade inte bara p-c. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Men mupp! Det är fake! Det ser ju varända köttmacka! Jag tror att killen som tog bilderna drog hem sen och fixade bilderna i Photoshop, sen så hittade han på historien. HA äntligen nån som fattar rätt. Och väldigt troligt att han skulle hitta en kamera i skogen spec med så bra bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Precis, vem är så dum att slarva bort en sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) För i helvete. fattar du inte att det var totalt fake som du ser är bilden tagen direkt från evil dead det tog mig en sec att fatta det. nej det förstog jag inte... ehm bara för att jag inte har sett varenda film i världen o kan alla scener o skit.. hur fan ska jag veta EDIT: jag vet att dom använde dimm-effekter o la till vissa gubbar... men e inte bilderna riktiga? asså typträden o huset o skit? Redigerad 28 augusti, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 nej det förstog jag inte... ehm bara för att jag inte har sett varenda film i världen o kan alla scener o skit.. hur fan ska jag veta EDIT: jag vet att dom använde dimm-effekter o la till vissa gubbar... men e inte bilderna riktiga? asså typträden o huset o skit? Det kan jag inte riktigt svara på men det är definitivt fake. Och du ta inte illa upp jag menade inget illa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 HA äntligen nån som fattar rätt. Och väldigt troligt att han skulle hitta en kamera i skogen spec med så bra bild Det ska väll vara så att dom läskiga spökena har dödat honom och glömde kameran eller något sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Det kan jag inte riktigt svara på men det är definitivt fake. Och du ta inte illa upp jag menade inget illa jag tog rätt illa upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Das orginaltråd om någon är intresserad http://forums.somethingawful.com/showthrea...hreadid=1194390 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) Das orginaltråd om någon är intresserad http://forums.somethingawful.com/showthrea...hreadid=1194390 som jag postade på första sidan ( ) Redigerad 28 augusti, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 jag tog rätt illa upp jaha varför gjorde du det jag hade skrivit tidigare att det var fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 jaha varför gjorde du det jag hade skrivit tidigare att det var fake. men shit orka läsa allas dumma kommentarer?? blä på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 men shit orka läsa allas dumma kommentarer?? blä på dig! Vad fan vill du att jag ska göra? jag kan inte göra mycket mera än ett säga förlåt Blä på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 som jag postade på första sidan ( ) Vet men måste finnas på varje sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts