Upson Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Internetworld skickade idag ut sitt varje vecka utkommande brev med länkar till oliak hemsidor ute på internet. De hade en som länkade till gtaforums.com och en topic där en kille hittat en digitalkamera ute i skogen, osv osv... jag vet inte själv men IW tyckte det var väldigt creepy... Hitta Topicen Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 hahahha ju följde detta från starten på somethingawful tills det språade ur, nu finns tråden på varje stort forum ^^ Originaltråden: http://forums.somethingawful.com/showthrea...hreadid=1194390 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 27 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Så även här. Kolla in den näst sista bilden. Kollar amn i röken kan man urskilja en skugga, och på flera bilder ser man människor... Spooky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Eeeeek! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 (redigerad) I tornet, det ser ju ut som en datoranimerad snubbe som reflekteras... Sen har dom tagit bort bild nr 14 för den typ skulle va för läskig... Redigerad 27 augusti, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Haha, snubben har photoshop "cloud" filtret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 På vilket sätt är det där läskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 lite läskigt i tornet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 http://modillion.net/pshot32.gif markera bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Jag blir lite rädd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Rätt gammalt och fejk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Jag såg nte ansiktet i röken öhh ganska söt annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 AAAAAAAAAAAAA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 AAAAAAAAAAAAA!!!! Ja det står där uppe Men jag tror på spöken och så men jag tror inte på de, som GTA3_freak sa...Faejk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 så oerhört fakat det där är, men ändå lite skrämmande... man hittar gömda gubbar i buskar och träd överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Vad e de för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 http://modillion.net/pshot32.gif markera bilden Fan va fake bilden är från Evil dead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 fyfan va scary pics... slår vad om att fotografen va livrädd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) fyfan va scary pics... slår vad om att fotografen va livrädd För i helvete. fattar du inte att det var totalt fake som du ser är bilden tagen direkt från evil dead det tog mig en sec att fatta det. Redigerad 28 augusti, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 För i helvete. fattar du inte att det var totalt fake som du ser är bilden tagen direkt från evil dead det tog mig en sec attt fatta det. han kanske inte har sett den filmen och det tog ju 2 tim för dig att fatta att din sig var för stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts