Green_Goblin Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Man kan Pre-loada den nu på Steam. Mitt är på 36%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Orkar inte göra det, för att använda det sen måste man ändå ha Half Life 2, men då kan man köpa HL2 via steam och börja lira lite före de andra, men jag köper aldrig mina spel över internet så. Speciellt inte när det är via kreditkort eller liknande och inget paket kommer eller så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 steam servern e full.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 steam servern e full.. samma för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Kan man alltså tanka hem spelet nu? Och är HL: S en remake av Half-Life orginal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Kan man alltså tanka hem spelet nu? Och är HL: S en remake av Half-Life orginal? Du kanske inte har märkt det men Half Life 2 är ett nytt spel, väldigt överhypat också. Man kan preloada det vilket betyder att så fort man betalar så har man spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 (redigerad) Jaha, så at pre- loada det är samma sak som förhandsbokning... Varje dag lär man sig nåt nytt. Ja, jag vet att HL2 är ett nytt spel. Men HL: S är alltså en remake av Half-Life. EDIT: HL: S screenen. Lågupplösta texturer, någon? Ser ju ut att va taget direkt från HL. Redigerad 27 augusti, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Jaha, så at pre- loada det är samma sak som förhandsbokning... Varje dag lär man sig nåt nytt. Ja, jag vet att HL2 är ett nytt spel. Men HL: S är alltså en remake av Half-Life. HL: S? Har jag inte hört om, vadå Half Life med Source motorn? Har hört om CS: S men inte HL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Jo, kolla screenen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Half Life HL: Source Skillnaden är inte stor... ljuden och texturerna är likadana, man kan säga att de bara har lagt det på Sourcemotorn ungefär... Men lite förbättrat är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Men förmodligen blir det väl förbättrat. Det lär ju bara vara i Alpha eller Beta stadiet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Det är i alla fall så det kommer att se ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Den enda skillnaden var ju att vattnet var förjävla snyggt. Aja, orka preloada HL2. Ska nog inte köpa det ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 After a close scrutiny of Gabe Newell's account history on the forums, we've come to the conclusion that the gold post is a fake. While we can't be 100% certain at this stage, all indicators point towards someone hacking the forum account. That said, all Gabe's previous posts on these forums are quite legitimate. Tänkte att ni kunde veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts