Grötmannen Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 På staunton island på uppdraget där man ska döda en kille som fiskar ska man jaga upp honom på land döda honom och putta i båten i vattnet.Ghost Missing! Har någon fixat det utan att båten börjar ryka svart rök? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 På staunton island på uppdraget där man ska döda en kille som fiskar ska man jaga upp honom på land döda honom och putta i båten i vattnet.Ghost Missing! Har någon fixat det utan att båten börjar ryka svart rök? Du ska skjuta ner honom med minigun:en på polisbåten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 (redigerad) Jag tog en båt ställde mig på avstånd tog upp sniper sen resten boom boom... Redigerad 17 november, 2002 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 (redigerad) jag jagade upp han på land, sen golvade jag han med en M16 Sen körde jag i väg i hans båt Redigerad 17 november, 2002 av W-Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 jag jagade upp han på land, sen golvade jag han med en M16 Sen körde jag i väg i hans båt Kommer du ihåg vad hans båt hette? För den båten finns ingen annanstans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 umm... Ghost predator tror jag... Vet inte riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 umm... Ghost predator tror jag... Vet inte riktigt... Va det nån skillnad på den och dom andra båtarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jag har också kört den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jag har också kört den... Va den nått specielt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Nej gick typ som en speeder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Nej gick typ som en speeder... Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Den heter bara Ghost missing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 den gick väl lite snabbare en speedern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 den gick väl lite snabbare en speedern Inte snabbare än min. (He He He *galning*) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts