MyStiC Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Det här kanske e en onödig topic tycker vissa. Men jag skulle vilja att ni kanske kan lägga in era Gjorde stunt filmer här så folk kan se dom för jag bara älskar stunt filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Börjar väl jag då! Supra Stunt Movie 65 meg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Den va riktigt fin men hur lägger man upp dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 kan slänga upp min om jag bara hittar en host filmen ligger på ca 40 meg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Okej försök och hitta en Mina kommer snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 kan slänga upp min om jag bara hittar en host filmen ligger på ca 40 meg. vet inte men kanske topcities.com funkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 (redigerad) Jag måste hitta en host också! Jag gjorde filmen för ett tag sedan som ligger på 60meg tror jag EDIT: Kunglig film Game_X! Lite mörk ibland men helt OK! Redigerad 4 september, 2004 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kacke90 Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 hur lägger man up filmer ra jag tänckte lägga up min men vet inte hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 (redigerad) Börjar väl jag då! Supra Stunt Movie 65 meg. vilket film redigerings program använder du så att du kan bestämma vinklen man ser från??? "Det var skit coola stunt" Redigerad 4 september, 2004 av DeMoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 vilket film redigerings program använder du så att du kan bestämma vinklen man ser från??? "Det var skit coola stunt" Spelar in i Replay (alltså tryck F1 när du gjort ditt stunt så ser du replayen). Använder Movie Maker 2. Kolla även in min grymma guide.... Här nånstans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 VAD an väden man för programm vill veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 VAD an väden man för programm vill veta Men, daaaaaa? Skrev det ju i posten ovanför! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...pic=13402&st=0& Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 ja såg det när ja hadde skrivit sorry aså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts