Jump to content

Politik

darkjak
 Share

Vilken politisk inriktning har du?  

144 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 818
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Så återigen(Har inte fått något svar på det här va?): Vilka är dom svaga?

Dom som inte har vitt skinn?

Dom som är svaga fysiskt?

Dom som inte är så smarta?

Dom svaga är dom som inte klarar sig, och kan skaffa avkomma på egen hand. De kan vara osmarta, svaga, eller helt enkelt för fula för att nån ska vilja fortplanta sig med dom!

Alltså har det inget att göra med hudfärg, näsform eller nåt sånt skräp!

Redigerad av darkjak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom svaga är dom som inte klarar sig, och kan skaffa avkomma på egen hand. De kan vara osmarta, svaga, eller helt enkelt för fula för att nån ska vilja fortplanta sig med dom!

Alltså har det inget att göra med hudfärg, näsform eller nåt sånt skräp!

Jag säger som min gamla morfar brukade säga(Or did he?)

Du ... verkar ha hemskt mycket otur när du tänker.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

darkjak, du är ju sjuk.

Du påstår alltså att utseendet är avgörande ifall man ska få fortsätta leva eller inte? Ett samhälle där man inte får leva ifall man inte når upp till skönhetsidealen verkar ju väldigt klokt, där alla blir glada.

Eller inte.

Vaddå?

Var det snacka om att DÖDA folk?

Det visste inte jag.

Jag vill bara att deras GENER ska dö UT. Det vill säga: de ska få mindre avkomma än dom som är "starka". Precis som det har funkat i miljardtals år! Begränsad föda till dom svaga resulterar i mindre avkomma, vilket leder till att deras gener med tiden dör ut.

Aldrig att man ska MÖRDA OSKYLDIGA MÄNNISKOR!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tog för givet att det var det som rörde sig i din lilla skalle, med tanke på dina Hitler-predikningar och hans plan att påskynda hela "de starka överlever"-grejen.

Ok, du vill inte döda fula människor. Du vill se till att fula människor inte ska få skaffa barn?

Ja, nu blev det genast mera humant.

EDIT

Menat till darkjak då.

Fan vad segt forumet blev helt plötsligt.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Den starkaste överlever" är faktiskt så som naturen fungerar. Men det är någonting som vi människor inte aktivt ska behöva bråka om. Moder Jord tar hand om det själv, i tystnaden. För sisådär en 100.000 år sedan så kunde en människa visa sig intressant för det motsatta könet genom att vara stark, hårig och kunna slå ihjäl en mammut med en jätteliten pinne. Med evolutionen så utvecklades de olika preferenser en människa kunde ha för att vara attraktiv. Pengar är en stor anledning. Har man pengar så betyder det att man kan "klara sig" i vår värld. Det är en djungel-lag men det är delvis sant. Man ska inte påskynda denna utveckling, då är man rasbiolog och det anses ofint.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tog för givet att det var det som rörde sig i din lilla skalle, med tanke på dina Hitler-predikningar och hans plan att påskynda hela "de starka överlever"-grejen.

Ok, du vill inte döda fula människor. Du vill se till att fula människor inte ska få skaffa barn?

Ja, nu blev det genast mera humant.

EDIT

Menat till darkjak då.

Fan vad segt forumet blev helt plötsligt.

Jag snackar inte om att "påskynda", jag snackar om att återinföra!

Nuförtiden kan alla föröka sig i valfri takt, och oftast är det de "mindre lämpade" som skaffar många barn, vilket får evolutionen att gå åt fel håll!

Jag snackar inte om samma sak som Hitler. Jag vill varken förbjuda folk att skaffa barn, kastrera eller mörda! FATTA DET!

Det jag menade med fula människor är: vill du bli tvingad till att skaffa barn med en asful kvinna? Nej? Nähä! Då är du lika Hitleraktig som jag! Just den delen av evolutionen fortlöper ju naturligt.

Jag talar om att sänka, eller kanske plocka bort barnbidraget. Då kommer man föda barn efter möjlighet att skaffa tillräckliga mängder föda (det vill säga de hårt arbetande tjänar mer än de lata och svaga). Alltså: människor som hela tiden gå på socialbidrag utan lust att jobba får bli utan avkomma, och de som jobbar häcken av sig ska ha råd med tio!

Det jag vill uppnå med det här är en bättre mänsklighet, där alla jobbar, och alla kan konsumera det de behöver, för att de svaga generna är borta. Dessutom är jorden överbefolkad. Maten skulle inte räcka till för alla!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nuförtiden kan alla föröka sig i valfri takt, och oftast är det de "mindre lämpade" som skaffar många barn, vilket får evolutionen att gå åt fel håll!
Man kan ju iaf hoppas att du räknar med dig själv som en av dom mindre lämpade. För kom igen, dina åsikter vill du väl ändå inte ska gå i arv?

Jag snackar inte om samma sak som Hitler. Jag vill varken förbjuda folk att skaffa barn, kastrera eller mörda! FATTA DET!

Nej men du vill försvåra för dom som enligt dig är "mindre lämpade". Det är väl inget konstigt att jämföra dig med Hitler där, eller?

Det jag menade med fula människor är: vill du bli tvingad till att skaffa barn med en asful kvinna?
Blir man det nu menar du? Nej, vad menar du egentligen?

Jag talar om att sänka, eller kanske plocka bort barnbidraget.

Jaha, okej men det låter ju bra. Hoppas det går bra för alla ensamstående trebarnsmammor! :rolleyes:

Då kommer man föda barn efter möjlighet att skaffa tillräckliga mängder föda (det vill säga de hårt arbetande tjänar mer än de lata och svaga).
Ja, eller inte. Vill man ha barn så skaffar man antagligen barn!

Alltså: människor som hela tiden gå på socialbidrag utan lust att jobba får bli utan avkomma, och de som jobbar häcken av sig ska ha råd med tio!

Världen fungerar inte så. Den som jobbar häcken av sig kanske avskyr barn. Den som är lat kanske är en underbar mamma, fast hon inte får en chans att bevisa det.

Det jag vill uppnå med det här är en bättre mänsklighet, där alla jobbar, och alla kan konsumera det de behöver, för att de svaga generna är borta. Dessutom är jorden överbefolkad. Maten skulle inte räcka till för alla!

"Bättre mänsklighet" my ass. Du hatar fattiga och svaga människor och vill rensa ur dom ur systemet. Och du undrar varför man jämför dig med Hitler?

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså e ni sega eller era babbar, hitler bajtade darwin. Om nu Ingemar stenmark bajtade en annan skidåkares stil gör inte det han till ett pshycko.

ASSÅ: Hitler härmade djurens lagar och gjorde om det till människor, människan är ett djur enligt darwin: ASSÅ: Det är sant, RAS BEGREPP EXISTERAR. Om nu någon föds med hjärnfel, damp, adhd osv är det naturens sett att skapa ett rovdjur. fast en människa!

Ps: har varit vaken 38 timmar, ursäkta språket men det e omöjligt att stava då. Lanat..

PS: Det är dock svårt att skilja på miljö och biologi när det gäller folks uthålighet/intilligens och allt skit ni fått för er inte existerar! Det är väll klart att en fattig latin amerikan som går i skolan 2 dagar i veckan och jobbar med sin mamma/pappa resten av veckan, än en tex Rik Nordamerikan som går i fin privat skola och sedan ska studera på harvard/yale. Dock är båda raserna kauksier.

Ps: Enorm trött!

Redigerad av Carolus XII rex suenica
Länk till kommentar
Dela på andra sidor