Crice Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Carolus, tack för komplimangen. Inte för att du går av för hackor heller. Och jo, fantasi är faktiskt ganska användbart i politikens värld. Jag ser inte det fantasilösa i att hedra Karl XII, men men. Om vi håller oss till vissa frågor nu: Jag bidrar med: Homoäktenskap. Någon som känner sig manad att debattera lite? Jag är villig att försvara min åsikt, under mer civiliserade former än vad som visats tidigare ("Hot-PM", slag under bältet, m.m)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superduPer? Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Såklart homosexuella ska få adoptera. En mänsklig rättighet att skaffa barn imho, så länge man är kapabel att ta hand om barnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Såklart homosexuella ska få adoptera. En mänsklig rättighet att skaffa barn imho, så länge man är kapabel att ta hand om barnet Yes, yes. Du har så jävla rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 superduper?: Riktigt, mycket rikigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Självklart är det naturens lag att de starka klarar sig, så har det alltid varit och kommer alltid att vara. Så Hitler var inte helt dum i huvet då han sa att de svaga skulle elimineras, han behövde inga svaga människor för att bygga upp landet, de skulle bara tära på samhället. Jag fattar Hitlers mening. Ett samhälle med massor av svaga människor blir ju ett svagt samhälle. Men sättet Hitler åtgärdade det problemet var ju hemskt. I ett modernt samhälle kan man åtgärda detta med utbildning, vård och annat. Vilka är dom svaga i samhället enligt dig? Vad bör man göra med dom svaga i Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Kollade igenom tråden, och hajade till på detta citat. Kom nämligen just på en annan känd person i historien som trodde detta. Han sa att den "ariska rasen" var den som var starkast, han var villig att verkligen ta saken i egna händer och faktiskt mörda "samhällets svaga länkar", och hans namn var Adolf Hitler. Grattis, darkjak, vissa kallar ju honom faktiskt geni, så känn dig stolt. (:!!! Jag menade inte som Hitler! Hitler ville utrota alla av en viss "ras", vilket inte var på något som helst vis vetenskapligt begrundat. Jag vill att dom svaga ska dö ut, genom att dom får mindre avkomma än dom starka, och att generna från avkomman "späds ut" över generationerna. Detta skulle förvisso ta längre än vad jag kommer leva, men ändå. Jag är dessutom för framtida genmodifiering, vilket ska resultera i bra saker, som t ex hjärnceller som lär sig snabbare, och delar på sig (så slipper man bli senil då man blir gammal), eller annorlunda metabolism (så att man stoppar utvecklingen med att europeerna blir fetare). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Jag menade inte som Hitler! Hitler ville utrota alla av en viss "ras", vilket inte var på något som helst vis vetenskapligt begrundat. Jag vill att dom svaga ska dö ut, genom att dom får mindre avkomma än dom starka, och att generna från avkomman "späds ut" över generationerna. Detta skulle förvisso ta längre än vad jag kommer leva, men ändå. Jag är dessutom för framtida genmodifiering, vilket ska resultera i bra saker, som t ex hjärnceller som lär sig snabbare, och delar på sig (så slipper man bli senil då man blir gammal), eller annorlunda metabolism (så att man stoppar utvecklingen med att europeerna blir fetare). Summerat: En genmodifierad superras utan deffekter. Ehm...varför skulle det vara något bra? Jag vill att dom svaga ska dö ut, genom att dom får mindre avkomma än dom starka Vilka är dom svaga, och hur vill du genomföra det? Redigerad 17 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Summerat: En genmodifierad superras utan deffekter. Ehm...varför skulle det vara något bra? Vilka är dom svaga, och hur vill du genomföra det? Vad en superras skulle vara bra för? Vem vill inte vara asbra? Vad skulle det vara dåligt för? Hur dom ska dö ut... Vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Vad en superras skulle vara bra för? Hur dom ska dö ut... Vet inte... Exakt vad skulle den vara bra för? Är det bra att betrakta dom svaga i samhället som cancersvulstor?(Vilka ni nu än definierar som "svaga", har inte riktigt greppat det.) Nej, det är en sjuk idé som förhoppningsvis inte realiseras. btw: Hur kan man inte dra jämförelser till Hitler här? Redigerad 17 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Vem vill inte vara asbra? Ingen skulle ju vara asbra om alla var asbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Fan va tråkigt och va "asbra", va bättre än alla på allt. Ingen utmaning. Darkjak, det du säger med att alla svaga människor ska dö är sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Ja, jag tror nästan alla kan hålla med om att det är sjukt. darkjak, du har antingen sett på för mycket TV, eller så är du helt enkelt en sjuk liten pojke som inte riktigt vet vad du talar om. Du talar om livs levande varelser, såsom din mamma och din pappa, som du alldeles säkert inte skulle vilja se dö på grund av något fel eller någon brist de råkar ha. Nu tycker jag att du ska ta och lugna dig och tänka på detta både en och två gånger, förlåtelse kan du alltid få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Det finns inga svaga individer som ska dö ut, det är bara ett fascist-påhitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 En av naturens lagar: De starka överlever. Samma sak sa Hitler och det är ju rätt=Jag håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 En av naturens lagar: De starka överlever. Samma sak sa Hitler och det är ju rätt=Jag håller med. Suck. Hitler påstådde att alla som iten var av den ariska rasen var de savga. Därför har han fel, fascist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) Precis. Han kunde inte avgöra vem som var svag. PS: Hitler var Nazist, de har rasistiska åsikter och var antisemiter. Facsister är inte det. Redigerad 20 december, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) Precis. Han kunde inte avgöra vem som var svag. PS: Hitler var Nazist, de har rasistiska åsikter och var antisemiter. Facsister är inte det. Sa jag att hitler var fascist? Redigerad 20 december, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Ja, det gjorde du väl. Därför har han fel, fascist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Ja, det gjorde du väl. woops komamt ska vara en punkt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Ok. Tro nu inte att jag är nazist, fascist eller rasist. Jag tror bara på något så självklart som en av naturens lagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts