xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Att säga att alla judar var/är svaga är ju för i helvete helt idiotiskt, danil89... du e för fan dum i pallet, dummare än mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag är inte en Jubelidiot. Börja inte gråta, du tillhör ju "samhällets starka grupp". :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Jag har inte sagt att judar var/är svaga, jag ser upp till Judar, de är duktiga och ett bra folk. Jag sa att jag fattade hur hitler tänkte, men jag gillar inte tanken. Crice: Uppför dig. Redigerad 17 december, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag har inte sagt att judar var/är svaga, jag ser upp till Judar, de är duktiga och ett bra folk. Jag sa att jag fattade hur hitler tänkte, men jag gillar inte tanken. Crice: Uppför dig. I helvete heller att jag kommer uppföra mig så länge som du käbblar emot med argument som bara blir dummare och dummare ju mer jag läser. Så Hitler var inte helt dum i huvet då han sa att de svaga skulle elimineras, han behövde inga svaga människor för att bygga upp landet, de skulle bara tära på samhället. Jag fattar Hitlers mening. Fattar du nu vad du sitter och hasplar ur dig eller? Du säger att han inte var helt dum i huvudet, vilket betyder att du till viss mån sympatiserar med honom. Och okej, om han inte var helt dum i huvudet, så vet jag i alla fall en som är det. Sitt inte och spela schizo nu, du vet att du skrev det där, och du vet vad du menar. Sluta gömma dig, och ge mig dina riktiga åsikter. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag har inte sagt att judar var/är svaga, jag ser upp till Judar, de är duktiga och ett bra folk. Jag sa att jag fattade hur hitler tänkte, men jag gillar inte tanken. Crice: Uppför dig. Du sa att du förstod hur han menade, att du förstod att han ville ha ett "stark samhälle" men gjorde det på fel sätt genom att döda alla. Det är för fan fel att skicka ut ett helt folkslag och kalla dom för den svaga länken i ett samhälle. Behave young man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Du sa att du förstod hur han menade, att du förstod att han ville ha ett "stark samhälle" men gjorde det på fel sätt genom att döda alla. Det är för fan fel att skicka ut ett helt folkslag och kalla dom för den svaga länken i ett samhälle. Ja, det är också fel att göra så. Jag vet att svaga människor i ett samhälle gör samhället sämre, därför gjorde Hitler som han gjorde genom att göra samhället bättre, sättet han gjorde det på var hemskt. Det jag menar är man kan jämföra naturens lag att de starka överlever med Hitlers tankar och gärningar. Jag gillar inte Hilter, han var en av de mest hemska människor som har levat. =Min åsikt, fatta det. Redigerad 17 december, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Ja, det är också fel att göra så. Jag vet att svaga människor i ett samhälle gör samhället sämre, därför gjorde Hitler som han gjorde genom att göra samhället bättre, sättet han gjorde det på var hemskt. Det jag menar är man kan jämföra naturens lag att de starka överlever med Hitlers tankar och gärningar. Jag gillar inte Hilter, han var en av de mest hemska människor som har levat. =Min åsikt, fatta det. Men det är inte sk. "svaga" människor som gör ett svagt samhälle, det är idioter.. Exempel på dessa finns i tråden.. no more, no say. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Jag kan för f+n inte avgöra vem/vilka som är svaga människor. Där har vi ett problem, inte för hitler därför att han var en idiot. ÄGD Redigerad 17 december, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag kan för f+n inte avgöra vem/vilka som är svaga människor. Där har vi ett problem, inte för hitler därför att han var en idiot. ÄGD förstår inte hur du kan äga mig genom att trycka f och n (f+n). Ägd? säg inte att jag pratar med en usel cs nörd också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jo fyfan det är du Hitler menade så att vissa RASER var svagare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 förstår inte hur du kan äga mig genom att trycka f och n (f+n). Ägd? säg inte att jag pratar med en usel cs nörd också? Ursäkta mig men det var första gången i mitt liv jag skrev Ägd, därför att= läs texten och fatta. Barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Ursäkta mig men det var första gången i mitt liv jag skrev Ägd, därför att= läs texten och fatta. Barn. oh, ska vi fira? hurray, hurray, hurrayy!!! Inse att du inte har en chans, varken mot mig, mikolan eller Crice. Fast du kanske är för ung för att inse det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Hhahaahahha visst, crice är en bra debattör, men ni 2 har aldrig kommit med något vettigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Hhahaahahha visst, crice är en bra debattör, men ni 2 har aldrig kommit med något vettigt. Inte du heller, du kallar ju folk horunge för att man inte tycker som du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Du kallar ju folk fascist. Jag skiter i du är säkert än också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Du kallar ju folk fascist. Jag skiter i du är säkert än också. Nej, jag är anti-fascist gubben lilla. Du, för att fråga en fråga. Varför heta carolus blablalbal och har det funnits nån vid det namnet? Låt mig va, äter pizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Tufft.. Vad har du då emot mig? Det är en mening, Karl XII konung av sverige på latin.. har dålig fantasi. Redigerad 17 december, 2004 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Tufft.. Vad har du då emot mig? Det är en mening, Karl XII konung av sverige på latin.. har dålig fantasi. Är dina åsikter jag är emot, dig personligen vet jag dock inget om. Ah, självklart.. Sverige Demokrat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Tror inte det är bra att ha fantasi när det gäller politik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Tror inte det är bra att ha fantasi när det gäller politik. Tror det är som "magic sand" på toysrus: Gör vad du vill, endast fantasin sätter dina gränser. -- Du kan ju inte komma på en ny idé utan fantasi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts