Jump to content

Politik

darkjak
 Share

Vilken politisk inriktning har du?  

144 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 818
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har inte sagt att judar var/är svaga, jag ser upp till Judar, de är duktiga och ett bra folk.

Jag sa att jag fattade hur hitler tänkte, men jag gillar inte tanken.

Crice: Uppför dig.

I helvete heller att jag kommer uppföra mig så länge som du käbblar emot med argument som bara blir dummare och dummare ju mer jag läser.

Så Hitler var inte helt dum i huvet då han sa att de svaga skulle elimineras, han behövde inga svaga människor för att bygga upp landet, de skulle bara tära på samhället. Jag fattar Hitlers mening.

Fattar du nu vad du sitter och hasplar ur dig eller? Du säger att han inte var helt dum i huvudet, vilket betyder att du till viss mån sympatiserar med honom. Och okej, om han inte var helt dum i huvudet, så vet jag i alla fall en som är det. Sitt inte och spela schizo nu, du vet att du skrev det där, och du vet vad du menar. Sluta gömma dig, och ge mig dina riktiga åsikter. Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte sagt att judar var/är svaga, jag ser upp till Judar, de är duktiga och ett bra folk.

Jag sa att jag fattade hur hitler tänkte, men jag gillar inte tanken.

Crice: Uppför dig.

Du sa att du förstod hur han menade, att du förstod att han ville ha ett "stark samhälle" men gjorde det på fel sätt genom att döda alla.

Det är för fan fel att skicka ut ett helt folkslag och kalla dom för den svaga länken i ett samhälle.

Behave young man.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du sa att du förstod hur han menade, att du förstod att han ville ha ett "stark samhälle" men gjorde det på fel sätt genom att döda alla.

Det är för fan fel att skicka ut ett helt folkslag och kalla dom för den svaga länken i ett samhälle.

Ja, det är också fel att göra så.

Jag vet att svaga människor i ett samhälle gör samhället sämre, därför gjorde Hitler som han gjorde genom att göra samhället bättre, sättet han gjorde det på var hemskt. Det jag menar är man kan jämföra naturens lag att de starka överlever med Hitlers tankar och gärningar. Jag gillar inte Hilter, han var en av de mest hemska människor som har levat. =Min åsikt, fatta det.

Redigerad av danil89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det är också fel att göra så.

Jag vet att svaga människor i ett samhälle gör samhället sämre, därför gjorde Hitler som han gjorde genom att göra samhället bättre, sättet han gjorde det på var hemskt. Det jag menar är man kan jämföra naturens lag att de starka överlever med Hitlers tankar och gärningar. Jag gillar inte Hilter, han var en av de mest hemska människor som har levat. =Min åsikt, fatta det.

Men det är inte sk. "svaga" människor som gör ett svagt samhälle, det är idioter..

Exempel på dessa finns i tråden.. no more, no say.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor