Xeo001 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 här, Stockholm, 6 Juni 2004 (Och tänk på att många står vända från kameran och kan också vara maskerade.): Ägd Carlous Du missade en till maskerad under den första lampan. Själv tycker jag inte att det är fel att vara patriot. Men allt annat skit typ nazister utnyttjar det ordet så det har blivit negativt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Ägd Carlous Du missade en till maskerad under den första lampan. Själv tycker jag inte att det är fel att vara patriot. Men allt annat skit typ nazister utnyttjar det ordet så det har blivit negativt. Jag har redan svarat på det. I Nazi kretsar är det mer undantag än regel, desseutom är det där från SM som är dom grövsta nazisterna på denna mark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 LÄNGE LEVE JÄMSTÄLDIGHETEN!!! Fan vad det känns "kul" att barn som inte ens kan stava uttrycker sin åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Fan vad det känns "kul" att barn som inte ens kan stava uttrycker sin åsikt. oh yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag är Darwinist: alltså ska dom svaga få ge vika för dom starka! Kollade igenom tråden, och hajade till på detta citat. Kom nämligen just på en annan känd person i historien som trodde detta. Han sa att den "ariska rasen" var den som var starkast, han var villig att verkligen ta saken i egna händer och faktiskt mörda "samhällets svaga länkar", och hans namn var Adolf Hitler. Grattis, darkjak, vissa kallar ju honom faktiskt geni, så känn dig stolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Står även i mein kampf. Tror knappast darkjack, eller darwin, menade såsom hitler.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 haha, bra Crice. Det du sa Darkjak, var idiotiskt.. Dumma sate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 haha, bra Crice. Det du sa Darkjak, var idiotiskt.. Dumma sate Men fortfarande din jubel idiot. Darwin sa det före hitler.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Tror knappast darkjack, eller darwin, menade såsom hitler.. Mycket möjligt, mycket möjligt. Dock kvarstår det fakum att man tror att en art är svagare än en annan. Dessutom vet jag att om darkjak tillhört den grupp av människor han kallar "svag", skulle hans åsikt vara annorlunda. Han saknar något som kallas medkänsla, och detta tycker jag är djupt beklagligt. Man går miste om många fina saker i livet utan medkänsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Darwin menade djur, det gjorde inte hitler. I vilket sammanhang kom detta upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Fullt citat: OK. VAD var det som fick Lin att fundera på självmord? Jag är inte trångsynt. Jag ser på saken ur förnuftets och vetenskapens synpunkt. Jag är Darwinist: alltså ska dom svaga få ge vika för dom starka! Jag sa ju att det där jag skrev om homosexuella var IRONISKT! Det innebär att jag gör narr av dom som anser så! Visst ska homosexuella få adoptera barn. Jag tror ämnet var självmord, och han hånade Funnylin eftersom han haft självmordstanke. Dock tror jag inte du, Carolus, som kallade Funnylin "fjortis" vet något om detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Klart jag gör. Men om man tar självmord är man feg men jag förstår fortfarande inte darwins/hitlers mening med detta. Redigerad 17 december, 2004 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Klart jag gör. Men om man tar självmord är man feg men jag förstår fortfarande inte darwins/hitlers mening med detta. Okej, en sak i sänder nu. Om man tar självmord är man inte feg. Helvete, säg inte att du också har problem med medkänsla och medlidande. Om man tar självmord har man problem, absolut. Man är inte feg, man har problem. Helt annan femma. Man ska söka hjälp, tycker jag, och hoppas du håller med. Att hoppa ut från femte våningen är jävligt tragiskt, och tyder på att vårt samhälle i dagsläget är helt åt helvete. Man är som sagt inte feg. Sedan, Darwins ord om detta? Well, att bara de starka överlever, antar att du sa lite samma grej. För att dra referenser, du sa att man var feg om man tog sitt liv. darjak sa att bara de starka (modiga) överlever. Ser någon ett mönster? Hmm.. Slutsats: Att ta självmord är inte fegt, dock väldigt tragiskt. Att tycka att Darwins teori stämmer in på den mänskliga arten tyder på lågt IQ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Din slutsats kanske, knappast min. Att fly från livet är inget att hänga i grannen. Vill han/hon ha hjälp är det bara att söka.. Ungdoms mottagningen, psyk hem, sjukhus, kuratorn i skolan osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Det är inte fegt att ta självmord, det är hemskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Din slutsats kanske, knappast min. Att fly från livet är inget att hänga i grannen. Vill han/hon ha hjälp är det bara att söka.. Ungdoms mottagningen, psyk hem, sjukhus, kuratorn i skolan osv. Haha, nej, hänga det i grannen ska man nog inte göra. Han kan ju bli arg då. Och att söka hjälp är kanske inte det lättaste. Jag har sagt det förut, och tvingas säga det igen, alla är inte likadana. Har du sådan hjärnvilja, sådant mod och sådan styrka att du skulle våga söka hjälp gratulerar jag dig, du ska skatta dig lycklig över de attributen. Alla har det inte lika lätt, människor är, som du vet, olika. Bara för att du skulle söka hjälp så vågar faktiskt inte alla. Detta är inte fegt, och det kan vara grundat på många anledningar. Problem hemma, mobbing i skolan, en känsla av att vara "olik alla andra", eller dylikt. Medkänsla är A och O i dagens samhälle, jag önskar att fler kunde förstå detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Självklart är det naturens lag att de starka klarar sig, så har det alltid varit och kommer alltid att vara. Så Hitler var inte helt dum i huvet då han sa att de svaga skulle elimineras, han behövde inga svaga människor för att bygga upp landet, de skulle bara tära på samhället. Jag fattar Hitlers mening. Ett samhälle med massor av svaga människor blir ju ett svagt samhälle. Men sättet Hitler åtgärdade det problemet var ju hemskt. I ett modernt samhälle kan man åtgärda detta med utbildning, vård och annat. Redigerad 17 december, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Haha, nej, hänga det i grannen ska man nog inte göra. Han kan ju bli arg då. Och att söka hjälp är kanske inte det lättaste. Jag har sagt det förut, och tvingas säga det igen, alla är inte likadana. Har du sådan hjärnvilja, sådant mod och sådan styrka att du skulle våga söka hjälp gratulerar jag dig, du ska skatta dig lycklig över de attributen. Alla har det inte lika lätt, människor är, som du vet, olika. Bara för att du skulle söka hjälp så vågar faktiskt inte alla. Detta är inte fegt, och det kan vara grundat på många anledningar. Problem hemma, mobbing i skolan, en känsla av att vara "olik alla andra", eller dylikt. Medkänsla är A och O i dagens samhälle, jag önskar att fler kunde förstå detta. Problemet är att Carolus inte kan inse att människor är olik honom själv, märker vi ju tydligare ju mer vi pratar med pojk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Självklart är det naturens lag att de starka klarar sig, så har det alltid varit och kommer alltid att vara. Så Hitler var inte helt dum i huvet då han sa att de svaga skulle elimineras, han behövde inga svaga människor för att bygga upp landet, de skulle bara tära på samhället. Jag fattar Hitlers mening. Härmed förklarar jag danil89 som ÅRETS JUBELIDIOT! Detta är vad som händer då man officiellt erkänner att man sympatiserar med allas våran Adolf Hitler. Sväng förbi huvudkontoret på söndag så ska du få ta emot ditt pris. (PS, priset kan vara en fälla bestående av ett flertal arga judar som just fick för sig att sticka något hårt och trubbigt genom din skalle. Jag har inget med detta att göra, och du anländer hit på egen risk.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag är inte en Jubelidiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts