Jump to content

Politik

darkjak
 Share

Vilken politisk inriktning har du?  

144 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 818
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ger mig nu in i debatten och jag måste säga att jag för första gången håller med Carolus. :)  Homosexuella skall inte få adoptera barn. Annars är jag tolerant med homosexuella, men att förstöra ett barns liv är knappast att rekommendera. :(

Du säger ju emot dig själv.

Förstöra barns liv för att dom växer upp hos homosexuella.

Får säkert bättre framtid där än vad dom skulle få hos vissa andra nationalister och homofober på detta forum.

Det är _NI_ som skapar dessa fördommar, och det kommer ni lära era barn.

sjukt..

Carolus: nej, för att kvinnor behöver en kewk för att bli gravida ^_^

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du säger ju emot dig själv.

Förstöra barns liv för att dom växer upp hos homosexuella.

Får säkert bättre framtid där än vad dom skulle få hos vissa andra nationalister och homofober på detta forum.

Det är _NI_ som skapar dessa fördommar, och det kommer ni lära era barn.

sjukt..

Carolus: nej, för att kvinnor behöver en kewk för att bli gravida ^_^

NI.. Vi bryr oss om barnens framtid.. Ni har väll knappt kommit ur blöjorna än. Det finns inget homofobiskt med att bry sig.

Aja om du nu tycker så kan du lika gärna bo hos 2 äkliga gubbar, sedan kan du berätta i skolan att dina päron är homosar så kommer du byta åsikt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag tycker dom ska få adoptera ... ^_^

Det tycker inte jag. Samhället kommer få allt mer homosexuella och de är väl inte så männsikan ska vara?

Jag tror ju inte att han som nu skapade jorden tänkte att Män skulle älska män, varför kan män inte då få barn, om dom nu skulle kunna få barn skulle dom då skita ut dem eller? :)

Nej, usch om de vill ha barn får dom skaffa sig en tjej :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det tycker inte jag. Samhället kommer få allt mer homosexuella och de är väl inte så männsikan ska vara?

Huh? Bara för att homosexuella skulle få adoptera skulle det finnas mer homosexuella? Vart får du allt ifrån? Den kristna högern?

men att förstöra ett barns liv är knappast att rekommendera.

Samhället blir bara öppnare och öppnare ju hårdare ni än försöker trycka igen dörren...not. Tvärtom, skippa dom idiotiska åsikterna och spräng alla normer i bitar!

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NI.. Vi bryr oss om barnens framtid.. Ni har väll knappt kommit ur blöjorna än. Det finns inget homofobiskt med att bry sig.

Aja om du nu tycker så kan du lika gärna bo hos 2 äkliga gubbar, sedan kan du berätta i skolan att dina päron är homosar så kommer du byta åsikt.

Så nu säger du att homosexuella är äckliga?!

Du har sjunkit så lågt, så lågt.. Du är inte ens värd att bli tilltalad

Ja, bor gärna hos ett homosexuellt par efter jag har byggt upp en relation och fått se att dom är trevliga och pratglada.

Byta åsikt kommer aldrig hända, åsikten följer mig ner i graven

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så nu säger du att homosexuella är äckliga?!

Du har sjunkit så lågt, så lågt.. Du är inte ens värd att bli tilltalad

Ja, bor gärna hos ett homosexuellt par efter jag har byggt upp en relation och fått se att dom är trevliga och pratglada.

Byta åsikt kommer aldrig hända, åsikten följer mig ner i graven

Gör så.. Det kommer aldrig hända det vet du, lätt att vara en liten einstein. Ni vågar ju inte ens visa ansiktena.

Känner någon här ensengång någon homosexuell?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör så.. Det kommer aldrig hända det vet du, lätt att vara en liten einstein. Ni vågar ju inte ens visa ansiktena.

Känner någon här ensengång någon homosexuell?

Jag gör det, en hel del vänner till mina föräldrar är homosexuella.

Dom bits inte ^_^

Man ska döma folk efter hur dom beter sig, inte efter vilken/t sexuell-läggning/land folk kommer ifrån

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du är emot att ensamstående pappor och mammor ska få ta hand om ett barn? Enligt ditt resonemang blir det ju ingen balans..

Njae, oftast har dom en pappa/mamma engång i veckan. En låtsaspappa osv.

Och det går inte att jämföra, för det är acceptabelt i samhället att en bara har en förälder oavsett anledning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gör det, en hel del vänner till mina föräldrar är homosexuella.

Dom bits inte ^_^

Man ska döma folk efter hur dom beter sig, inte efter vilken/t sexuell-läggning/land folk kommer ifrån

Sure babe.

Klart dom inte bits men ungen är säkert ett psykfall.. Säger du att han inte har annorlunda funderingar ljuger du rakt av.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor