Jump to content

Politik

darkjak
 Share

Vilken politisk inriktning har du?  

144 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 818
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om Homosexualitet inte är normen då är ju det fel. Jag hoppas inte att den normen förändras någon gång i framtiden. Det är ett känsligt ämne att prata om och i skolan så är allt som är annorlunda konstigt, det retar man sig på eftersom skolbarn inte har den livserfarenheten som behövs för att förstå att det finns allt här i världen och mycket måste vi acceptera.

Homos ska inte få adoptera barn. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ju ingen aning om varför han tror att det sabbar barnens uppväxt. Jag förstår inte vad skillnaden mellan att växa upp i en "kärnfamilj" och en som sticker ut från mängden är.

En vis man sa en gång(Edit: Koffein?):

I skolan blir man mobbad för: Man är för lång, man är för kort, man har glasögon, man är svag, man är fattig...

Alla sticker ut från mängden. Jag är för ett öppnare samhälle!

Det är en del av livet.

Det finns många skillnader. Barnet kan sonm sagt få sjuka tankar, inte känna sig som hemma.

I min gamla skola skulle han få spö varje dag varje fall..

Ingen skulle vilja vara polare med det barnet.. vilket ingen var heller för då kallades dom bögar osv..

Desseutom beter sig bögar feminint vilket inte heller är bra för en kille/pojke

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fördommarnas konung

så alla bögar beter sig feminint?

du är ju förfan dum i huvet

angående adoptionen:

jag är emot bögadoption... om ja menar, tänk på ungen. eftersom han/hon troligtvis blir mobbad i skolan pga det

och kom inte med "varför skulle han/hon bli det?". han/hon blir det (speciellt om det är en kille).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fördommarnas konung

angående adoptionen:

jag är emot bögadoption... om ja menar, tänk på ungen. eftersom han/hon troligtvis blir mobbad i skolan pga det

och kom inte med "varför skulle han/hon bli det?". han/hon blir det (speciellt om det är en kille).

han/hon får en förvriden verklighetes-uppfatting och tror att alla barn ha två mammor/pappor samt löpen en större risk att själva bli homosexuella!

(min första post i denna tråd) :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fördommarnas konung

angående adoptionen:

Dom gillar killar vad kan bli mer feminint? Och P-C håll dig gärna undan också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla, Carolus, skippa fördomarna eller var helt enkelt tyst. Du målar upp en bild av homosexuella som fjolliga, feminima, och att det skulle påverka barnets uppväxt? har du någonsin pratat med en homosexuell person som velat adoptera?. Ett barn som vore adopterat av homosexuella föräldrar skulle kunna växa upp helt utan fördomar om inte sådana idioter som ni fanns här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla, Carolus, skippa fördomarna eller var helt enkelt tyst. Du målar upp en bild av homosexuella som fjolliga, feminima, och att det skulle påverka barnets uppväxt? har du någonsin pratat med en homosexuell person som velat adoptera?. Ett barn som vore adopterat av homosexuella föräldrar skulle kunna växa upp helt utan fördomar om inte sådana idioter som ni fanns här.

förlåt .. men du menar nog mig..

jag har inget emot homosexuella men jag tror att barn inte skulel få samma uppfatting av sex/kärlek/relationer

och att barnet skulle bli mobbad i skolan .. det ör hemskt men så är det! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känner 2 homosar som tycker det är fel så fördomar my ass.. Matti o roy heter dom 2.

Homsexuella är fjolliga och feminina. Säg en som inte är det, Levengod? Gardell? Wolff? ahahahaha

P-C Ditt första inlägg sög hårt. Ditt andra likaså..

Tacka gud för att det finns idioter som jag isåfall!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känner 2 homosar som tycker det är fel så fördomar my ass.. Matti o roy heter dom 2.

Homsexuella är fjolliga och feminina. Säg en som inte är det, Levengod? Gardell? Wolff? ahahahaha

P-C Ditt första inlägg sög hårt. Ditt andra likaså..

Tacka gud för att det finns idioter som jag isåfall!

hmm... kan du säga vad som "sög" med mitt inlägg :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns många skillnader. Barnet kan sonm sagt få sjuka tankar, inte känna sig som hemma.

I min gamla skola skulle han få spö varje dag varje fall..

Ingen skulle vilja vara polare med det barnet.. vilket ingen var heller för då kallades dom bögar osv..

Desseutom beter sig bögar feminint vilket inte heller är bra för en kille/pojke

Jahapp.. då får jag inte träffa min mor för hon beteer sig feminimt :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor