Carolus XII rex suenica Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Ryssland kommer endå inte att attackera något land idagsläget det är 0% chans. Och knappast om 50 år heller skulle jag gissa.. DOm ligger 20-30 år efter, EU ligger på normal nivå USA 30 år före. Rysslands krigsmakt kan tom sverige skratta åt i dagsläget. Ryssland har inflytande men inget mer. jag skrev källan funnylin, du kan inte begära mer, maila socalisterna eller NSF jag tänker inte göra det idag varje fall. Du har inte angett en enda pålitlig källa, och när du gjort det är den minst sagt bristfällig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Carolus : Ok så här är det : alla borgare är svin och Jag är Ingen luffar unge och dessutom om jag hade varit det och om jag hade Träffat dig på gatan och frågat dig om en slant så hade du var ett svin som hade spottat mig i huvet och gått vidare . Dom som har minst pengar är dom som ger mest. //Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 jag skrev källan funnylin, du kan inte begära mer, maila socalisterna eller NSF jag tänker inte göra det idag varje fall. Du har inte angett en enda pålitlig källa, och när du gjort det är den minst sagt bristfällig. LOL! Knugen slår till igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) Jepp.. Frenzy: Hur vet du det?? Hur i helvete vet du det?? Du har förutfattade meningar och fördomar. Dom som har mest pengar ger mest, vilka är det som skapar vällfärd och jobb?? Inte luffar ungar varje fall. Nu gör du det igen.. Leker dig igenom debatten.. Om du inte har något vettigt att skriva låt bli istället. Redigerad 1 december, 2004 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Nu gör du det igen.. Leker dig igenom debatten.. Om du inte har något vettigt att skriva låt bli istället. Och det vettiga du hade att sägar var? Att jag aldrig visat pålitliga källor. Okej, så påhopp är helt okej, men att skoja är strikt förbjudet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 I en debatt ska det gå hett till, inte skämtas som om det vore "Dagens LOL". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 I en debatt ska det gå hett till, inte skämtas som om det vore "Dagens LOL". Det här är ett forum, ingen jävla debattlokal för förmultnande PRO medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Varför då engagera dig i debatten om du inte kan ta några smällar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 och topic=ämne ämnet hör till Politik så vi sitter här på våra feta arslen och tjötar politik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) Varför då engagera dig i debatten om du inte kan ta några smällar då? Ehm...har du blandat ihop oss? Jag kan ta smällar, men om dom kommer helt utan grunder betraktar jag dom som idiotiska påhopp. ämnet hör till Politik så vi sitter här på våra feta arslen och tjötar politik! Ja just det, glömde bort att sålänge topicens namn inte är humor, så är humor bannlyst. Herregud...nu lämnar jag den här meninslösa debatten. Tycker vi diskuterar något viktigt ist. Redigerad 1 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Quote några meningslösa personliga påhopp som du tagit åt dig på då från min sida.....! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Quote några meningslösa personliga påhopp som du tagit åt dig på då från min sida.....! Personliga påhopp vet jag inte, men grundlösa. btw: Har lämnat debatten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Carolus : Ok så här är det : alla borgare är svin och Jag är Ingen luffar unge och dessutom om jag hade varit det och om jag hade Träffat dig på gatan och frågat dig om en slant så hade du var ett svin som hade spottat mig i huvet och gått vidare . Dom som har minst pengar är dom som ger mest. //Frenzy Jag är borgare. Hade du kommit fram till mig och batt om en slant hade jag frågat dig vad pengarna ska användas till! Jag hade spottat dig i ansiktet om du sagt att du ska köpa en flaska sprit eller ett gram kokain för dom, men om du sagt typ, mat eller nåt sånt hade du säkert fått en femtiolapp eller nåt! Dessutom finns det ingen orsak att va hemlös, eftersom att alla kan få statlig bostad. Men neeeej, det ger er dålig heder om ni erkänner er som missbrukare, eller inkapabel att jobba, så ni bor på gatan och tigger, och klagar på vår girighet! Ta socialbidrag, och gå till arbetsförmedlingen varje dag, så får ni se! Och här kommer ett roligt personpåhopp! Kill Frenzy Det kan du inte kontra,va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Och här kommer ett roligt personpåhopp! Kill Frenzy Det kan du inte kontra,va!!! Dock kan du få en varning för det.. Carolus.. seriöst, vad fan är det för fel på dig? Kallar folk för "luffarungar" och håller på. Alla kanske inte har det lika gott ställt, och tro mig, om du någonsin fick prova på att uppleva en "lufarunges" vardag, skulle du byta inställning snabbt. Den som har mest ger i de alla flesta fall inte mest, utan snarare minst, då den som har mest är moderat och röstar för lägre skatter (mindre pengar till socialen, mindre pengar till de med lägre inkomster). Om du har mycket pengar och ger mycket pengar till de behövande förtjänar du en eloge, men generellt sett har du fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) Dock kan du få en varning för det.. Carolus.. seriöst, vad fan är det för fel på dig? Kallar folk för "luffarungar" och håller på. Alla kanske inte har det lika gott ställt, och tro mig, om du någonsin fick prova på att uppleva en "lufarunges" vardag, skulle du byta inställning snabbt. Den som har mest ger i de alla flesta fall inte mest, utan snarare minst, då den som har mest är moderat och röstar för lägre skatter (mindre pengar till socialen, mindre pengar till de med lägre inkomster). Om du har mycket pengar och ger mycket pengar till de behövande förtjänar du en eloge, men generellt sett har du fel. Skatter och välgörenhet är inte samma sak! Vi vill sänka de onödiga skatterna, som sänker folks löner! Miljonärsskatten tycker jag bör vara kvar, och fordonsskatten ska helt ligga på bränslet! Jag ska inte betala enorma skatter bara för att min bil är värd en miljon, utan för att den drar fem liter milen och förorenar något hemskt! Företagsskatterna ska sänkas så att fler företag kan hålla sig själva vid liv, och bli lönsamma och ha många anställda! Vi vill inte betala skatt för att våra pengar ska läggas på skit, som Namibia eller SJ (gick de inte back med nån miljard förra året, så att skattebetalarnas pengar fick gå till dom, pengar som i år kunde ha betytt mycket för att minska takten på nedrustningen innom försvaret)! Svenskt jävelskap Redigerad 2 december, 2004 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Dock kan du få en varning för det.. Carolus.. seriöst, vad fan är det för fel på dig? Kallar folk för "luffarungar" och håller på. Alla kanske inte har det lika gott ställt, och tro mig, om du någonsin fick prova på att uppleva en "lufarunges" vardag, skulle du byta inställning snabbt. Den som har mest ger i de alla flesta fall inte mest, utan snarare minst, då den som har mest är moderat och röstar för lägre skatter (mindre pengar till socialen, mindre pengar till de med lägre inkomster). Om du har mycket pengar och ger mycket pengar till de behövande förtjänar du en eloge, men generellt sett har du fel. Jag tror nog en borgar unge har det svårare än en luffare unge. Men nu räknar vi inte pengar här. Om han kallar mig borgar svin har jag all rätt att försvara mig, kunde ha skrivit mycket värre saker vilket jag säkert kommer göra vi pm. Så dom med mer pengar ska betala alla andras olycka?? GLÖM! Moderaterna har en bättre ekonomisk plan en sossarna så ingen skulle få lida, det skulle inte bli mindre pengar till socialen eller någon statlig myndighet eftersom vi inte skulle bhöva betala massa myndigheter som går i minus hela tiden. Okej jag gillar inte att citera propaganda men men.. Vi har inte världens bästa sjukvård men världens högsta skatter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Va det inte moderaterna som sänkte skatterna på 80-talet vilket resulterade i att de istället byggde upp en jättestor stadsskuld, som sossarna sedan dess har varit tvungna att betala tillbaka, med hjälp av höjda skatter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Dom har aldrig styrt på 80 talet så, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Dom har aldrig styrt på 80 talet så, nej. Men 94 då... jag är inte 100 % insatt då jag inte va i den åldern då man ens rent teoretiskt kunde intressera sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Kan det ha varit, ja men det tror jag inte. Dom är inte mycket för att låna pengar och första mandat perioden som styrande parti kan man inte göra så mycket. Btw: är inte moderat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts