Carolus XII rex suenica Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Tror du är medveten om att jag kan svara på frågor om USA's brist på inrikespolitik. Att jag inte gör det, beror däremot på min oerhörda brist på lust att göra det. Fair enough? Visst är Sverige fega. Och visst ser inte världen ut på ett perfekt sätt, vilket det heller inte kommer göra om ingen gör något åt saken. Du lever i det förgångna knugen! Den totala brist på realism gör att jag bryter ut i ett smått skrattanfall. Jag visste väl att herr knug skulle uppskatta ett litet skämt på eftermiddagen. *En komisk bild dyker upp i Funny's huvud med innehåll av fingerpekande politiker med aggresiva ansiktsuttryck* 1 Det får duga som ursäkt eftersom vi äntligen lyckats komma förbi kommunist diskussionen. 2 Och så länge det är så behövs det ett försvar. 3 Man lär sig av historien. 4 Åter igen dina små roliga kommentarer. Föredrar ett svar bättre.. 5 Jag heter inte knug. 6 Bilden är inte så komisk i min hjärna. Funnylin som har sina lilla rosa drömvärld (offtopic: vem myntade uttrycket?) Jag har lagt fram forskning från Rudolf J Rummel och enligt kan endast krig uppnå demokrati. Alltså krig mot diktatorer. Sedan en rosa drömvärld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 (redigerad) 2 Och så länge det är så behövs det ett försvar. Vad kom först, hönan eller ägget? 3 Man lär sig av historien. Inte genom att förutskåda framtiden genom den. 4 Åter igen dina små roliga kommentarer. Föredrar ett svar bättre.. Okej, Ryssarna är ett större hot än Danskarna! Men att någon av dom skulle anfalla Sverige faller utom realismens alla gränser(Överdrivet) 5 Jag heter inte knug. *Antecknar* Got it, knugen 6 Bilden är inte så komisk i min hjärna. Kanske har vi inte samma bild. Min bild är fylld av humoristiska detaljer...och en rosa elefant vid namn Lars, men det kanske vi inte ska prata om här. Funnylin som har sina lilla rosa drömvärld (offtopic: vem myntade uttrycket?) Jag har lagt fram forskning från Rudolf J Rummel och enligt kan endast krig uppnå demokrati. Alltså krig mot diktatorer. Sedan en rosa drömvärld. Rummel's forskning kring krig mellan demokratier lär stämma(Utom Kosovo, eller?)men att enda sättet att uppnå demokrati är genom krig = skitsnack. Redigerad 25 november, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 (redigerad) Vad kom först, hönan eller ägget? Inte genom att förutskåda framtiden genom den. Okej, Ryssarna är ett större hot än Danskarna! Men att någon av dom skulle anfalla Sverige faller utom realismens alla gränser(Överdrivet) *Antecknar* Got it, knugen Kanske har vi inte samma bild. Min bild är fylld av humoristiska detaljer...och en rosa elefant vid namn Lars, men det kanske vi inte ska prata om här. Rummel's forskning kring krig mellan demokratier lär stämma(Utom Kosovo, eller?)men att enda sättet att uppnå demokrati är genom krig = skitsnack. 1 Försvaret sedan kriget inte tvärtom. 2 Dum kommentar. 3 Knappast... 4 Du är inte seriös. Onödigt att debattera med ngn som inte kan svara på saker och sedan lever vidare genom skämt. 5 Kosova kunde knappast räknas som en demokrati. Tycker du kan föra diplomatiska samtal med bla kim jong och sultanen av brunei och många många andra.. du som kan. Redigerad 25 november, 2004 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 2 Dum kommentar. Nope. 3 Knappast... Nope. 4 Du är inte seriös. Onödigt att debattera med ngn som inte kan svara på saker och sedan lever vidare genom skämt. Okej, du kan inte ta skämt *antecknar* 5 Kosova kunde knappast räknas som en demokrati. Tycker du kan föra diplomatiska samtal med bla kim jong och sultanen av brunei och många många andra.. du som kan. Enligt många var det en demokrati, enligt många var det ingen demokrati. Jag kan ärligt erkänna att jag inte är insatt i Kosovo. Ska jag för diplomatiska samtal? Och du säger att jag gör dumma inlägg. Isåfall kan väl du starta krig mot dom då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Kan du inte hålla dig till ämnet eller lägga fram din åsikter på ett bra sätt bör du endast vara tyst. Du ger inte ens en anledning till varför du skriver så eller varför. bojkottar dig från och med........ NU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Kan du inte hålla dig till ämnet eller lägga fram din åsikter på ett bra sätt bör du endast vara tyst. Du ger inte ens en anledning till varför du skriver så eller varför. bojkottar dig från och med........ NU! Vet ej vad du pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Vet ej vad du pratar om. Funnylin, jag måste för en gångs skull hålla med Carlous! Du skriver dumheter som du inte ens kan förklara hur du kommit fram till, och vill ser på saker som om Sverige vore det enda landet på hela planeten! Dessutom blir min åsikt inte bättre av ditt äckliga självporträtt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Funnylin, jag måste för en gångs skull hålla med Carlous! Du skriver dumheter som du inte ens kan förklara hur du kommit fram till, och vill ser på saker som om Sverige vore det enda landet på hela planeten! Låter som om du förväxlat mig med dig, touche. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Låter som om du förväxlat mig med dig, touche. Jag kommer fram till mina åsikter genom logik, historia och dylikt. Jag redovisar relativt noga. Hur menar du att jag beter mig som om Sverige var det enda landet. Jag säger ju att vi behöver ett försvar för att försvara oss från andra länder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Dessutom blir min åsikt inte bättre av ditt äckliga självporträtt! Självportätt? Vadå självporträtt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 (redigerad) Jag kommer fram till mina åsikter genom logik, historia och dylikt. Jag redovisar relativt noga. Hur menar du att jag beter mig som om Sverige var det enda landet. Jag säger ju att vi behöver ett försvar för att försvara oss från andra länder! Och hur menar du att jag kommer fram till mina åsikter? Hur menar du att jag beter mig som om Sverige vore det enda landet i världen? Tvärtom, jag är grymt medveten om att Sverige är ett väldigt litet land i en stor, stor värld. Jag säger att vi inte behöver ett försvar, eftersom vi inte har något att försvara oss emot. Om du får det till att jag omedveten om omvärlden så vill du bara förlöjliga mig, vilket inte lyckas så jävla bra. Dessutom blir min åsikt inte bättre av ditt äckliga självporträtt! Meningen med min avatar är iof inte att göra din åsikt bättre. Att kalla det för ett självporträtt var det sämsta argument jag hört. Är det så du samlar dina poäng i debatter? Redigerad 25 november, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 (redigerad) HAHA, fan va du äger dom Funnylin! Redigerad 25 november, 2004 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 HAHA, fan va du äger dom Funnylin! Ord upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Tror du är medveten om att jag kan svara på frågor om USA's brist på inrikespolitik. Att jag inte gör det, beror däremot på min oerhörda brist på lust att göra det. Fair enough? Nej, du kan ju inte kritisera ett helt lands inrikespolitik utan att föra argument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Nej, du kan ju inte kritisera ett helt lands inrikespolitik utan att föra argument. Just watch me. Nä men allvarligt talat, tror du debatten leder någon vart? Jag tycker USA satsar för mycket på krig. En del skolor i USA har inte fått nya böcker sedan 60-talet. Bara dom rika har råd till sjukvård. Osv. Är det här något jag tänker debattera tillsvidare? Svar: Nej! Är det på grund av okunskap(Vilket naturligtvis blir din slutledning), nej. Är det på grund av att jag inte har lust? Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) Eftersom jag grovt bojkottar Funnylin så skriver jag bara detta rätt ut i luften: Jag hade samma kemi,fysik,no böcker som våra lärare hade haft. Knappast mycket har ändrats så om dom är i bra skick varför ska man kasta dom? DOm kanske var 40-30 år gamla men funka bra. Jag säger att vi inte behöver ett försvar, eftersom vi inte har något att försvara oss emot. Om du får det till att jag omedveten om omvärlden så vill du bara förlöjliga mig, vilket inte lyckas så jävla bra. Det handlar inte bara om ett krig som kanske kommer om 10 år vem vet, självklart kan kriget komma men när den dagen kommer ska vi givetvis kunna försvara oss. Jag bor på muskö i haninge, här kanske muskö basen ska läggas ner. Hela ön blir arbetslös och det kommer bli en gigantisk omflyttning till fattigare ställen. Till F........ylin Inte alltid men oftast när man känner sig seriös är dina skämt jobbiga och känns inte som några stämningsuppigare utan rymningar från svar Redigerad 27 november, 2004 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Eftersom jag grovt bojkottar Funnylin så skriver jag bara detta rätt ut i luften: Och eftersom jag är bojkottad förstår jag inte ditt behov av att svara överhuvudtaget. Till F........ylin Inte alltid men oftast när man känner sig seriös är dina skämt jobbiga och känns inte som några stämningsuppigare utan rymningar från svar Det får stå helt för dig. Känner nämligen inte själv att mina skämt är någon som helst flykt från något. Om jag inte får lov att vara den jag är bara för att du inte tycker det är seriöst, skiter jag fullständigt i det och fortsätter precis som vanligt. btw: Jag känner att mina skämt är en mindre flykt från svar än din bojkott är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Min bojkott funkade ju väldigt länge också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Liberaler = Onda människor !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 DOm kanske var 40-30 år gamla men funka bra. Hur vet du att du har lärt dig rätt från dom böckerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts