Ebeeto Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Vaddå??? Så man ska hindra de heterosexuella från att gifta sig med en person som man tycker är äcklig??? -"speek now or forever hold your peace..." -"vänta! Jag tycker inte du ska gifta dig med honom/henne! Han är ju äcklig!" Drop it, dude... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Drop it, dude... Que? Why should I??? De e ju helt feeel! fu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Elias (Siana) ägde sig själv... Eller nåt... Härmed tar jag upp ett nytt ämne i vår älskade politik-tråd. Ämnet är kriminalvården. En tickande bomb, eller ett rent nöje? Allas vår gosegubbe justitsieminister Bodström påstår att ett super-fängelse är lösningen på rymnings-problemet. Jag säger tjurbajs... Vad säger ni? EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Elias (Siana) ägde sig själv... Eller nåt... Härmed tar jag upp ett nytt ämne i vår älskade politik-tråd. Ämnet är kriminalvården. En tickande bomb, eller ett rent nöje? Allas vår gosegubbe justitsieminister Bodström påstår att ett super-fängelse är lösningen på rymnings-problemet. Jag säger tjurbajs... Vad säger ni? EB Själv anser jag att vi måste bli hårdare mot fångarna. Dom behandlas som kungar i sina celler. De får ju bättre mat än skolelever! Och så är det svenska livstidsstraffet ett skämt. Knappt någon dör en naturlig död bara tio år efter ett brott. Livstid ska innebära att man sitter tills man dör. Öka de grövsta brotten till 40 års fängelse! Ett superfängelse ska det vara, i alla fall för de värsta mördarna, våltäktsmännen och pedofilerna. Ett helt rymningssäkert fängelse med beväpnade vakter som har tillstånd att åtminstånde skadeskjuta rymmare. Sen ska man sluta renovera fängelseceller som demolerats av fångarna själva. De ska få sitta i skiten de själva orsakat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag sökte igenom den här tråden för att kunna hitta så många engelska fraser som möjligt. Kill Bush, but spare the states! Good work alban-apa! thats my point You have just experienced the great feeling of being pwned. Very very good point Funnylin! God Bless America! !GOD BLESS CUBA! you got a point there Carolus end of story Blod...ehh...W0rd! Blod ey...mm. So what was it you said again? The wise man has spoken! Drop it, dude... Que? Why should I??? Skumt... Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag sökte igenom den här tråden för att kunna hitta så många engelska fraser som möjligt. Kill Bush, but spare the states! Good work alban-apa! thats my point You have just experienced the great feeling of being pwned. Very very good point Funnylin! God Bless America! !GOD BLESS CUBA! you got a point there Carolus end of story Blod...ehh...W0rd! Blod ey...mm. So what was it you said again? The wise man has spoken! Drop it, dude... Que? Why should I??? Skumt... Vad tycker ni? poängen med det var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag sökte igenom den här tråden för att kunna hitta så många engelska fraser som möjligt. Kill Bush, but spare the states! Good work alban-apa! thats my point You have just experienced the great feeling of being pwned. Very very good point Funnylin! God Bless America! !GOD BLESS CUBA! you got a point there Carolus end of story Blod...ehh...W0rd! Blod ey...mm. So what was it you said again? The wise man has spoken! Drop it, dude... Que? Why should I??? Skumt... Vad tycker ni? Vad har det med nånting att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 poängen med det var? Poängen var nog att visa att svenska är ett ofullständigt språk så att man måste låna fraser från engelskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag sökte igenom den här tråden för att kunna hitta så många engelska fraser som möjligt. Kill Bush, but spare the states! Good work alban-apa! thats my point You have just experienced the great feeling of being pwned. Very very good point Funnylin! God Bless America! !GOD BLESS CUBA! you got a point there Carolus end of story Blod...ehh...W0rd! Blod ey...mm. So what was it you said again? The wise man has spoken! Drop it, dude... Que? Why should I??? Skumt... Vad tycker ni? Well as i said earlier...no, as i did in fact not say earlier: Thats a bloody stupid point your trying to create there boy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Här kommer en ny debatt: Försvaret. Ska man utöka, bibehålla, eller avveckla. Själv tycker jag att man bör återställaden så att den blir som den var före 1999! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Här kommer en ny debatt: Försvaret. Ska man utöka, bibehålla, eller avveckla. Själv tycker jag att man bör återställaden så att den blir som den var före 1999! Ta bort försvaret totalt är min åsikt. Krig är så primitivt att det inte är sant och då Sverige inte är under hot och dessutom alltid ska vara neutralt tycker jag verkligen vi ska passa på att skrota det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 The dude : W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Här kommer en ny debatt: Försvaret. Ska man utöka, bibehålla, eller avveckla. Själv tycker jag att man bör återställaden så att den blir som den var före 1999! Du får ju säga varför också, blir ju ingen debatt annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Ta bort försvaret totalt är min åsikt. Krig är så primitivt att det inte är sant och då Sverige inte är under hot och dessutom alltid ska vara neutralt tycker jag verkligen vi ska passa på att skrota det. Man får väl tänka på framtiden också! Visst är krig skit, men det existerar och skulle EU splittras eller ryssarna få en konstig idé ( ) så är sverige det totala mobboffret som står där utan byxor och bara väääntar på att bli anfallna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Joina NATO om vi ska skrota försvaret som dom planerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Skrota försvaret helt! Vi har ändå ingen chans om någon skulle starta krig mot oss. Sälj alla JAS-plan och ge pengarna till arbetarna i Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 mr. mister HELT RÄTT ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Det var någon av de mest korkade kommentarer jag sett. Jag ska ta print scrn, skriva ut, ta på ram och sätta på väggen. Ärligt. "Vi har ändå ingen chans?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Det var någon av de mest korkade kommentarer jag sett. Jag ska ta print scrn, skriva ut, ta på ram och sätta på väggen. Ärligt. "Vi har ändå ingen chans?" Det är ju helt sant. Inte en chans i helvete att vi kan stå emot en attack ifrån något land alls. Danmark skulle kunna totaläga oss endast beväpnade med plastgafflar, även innan de senaste nedskärningarna i försvaret. Krig är helt onödigt och eftersom vi ändå inte bråkar med någon kan vi lika gärna låta de stackars desillusionerade pojkvaskarna i lumpen skaffa sig vettiga jobb istället för att promenera i skogen och ändå inte lära sig ett skit. Om vi mot förmodan hamnar i en beef med nåt land, så diskuterar vi saken. Om motståndsmakten inte vill prata så gömmer vi oss i våra vackra skogar. Plan B är att kasta sten och pinnar. "De största förespråkarna för en krigsfri värld är de unga män som vägrar utföra militärtjänst" - Albert Einstein EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Sverige har nåt som kallas Hemvärn som dom inte ska skrota dom ska ge och varsin högaffel och en kartong som sköld det är vi som ska försvara er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts