Jump to content

Politik

darkjak
 Share

Vilken politisk inriktning har du?  

144 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Och visst; det borde inte finnas folk som tjänar typ ett tiotal miljoner om året, men om det är en eller två miljoner kan dom väl få behålla det!!!

En medelsvenssons månadslön idag ligger på runt 20.000 kr. Detta räcker till mat, kläder, villa, kläder till barnen, räkningar, TV, bil osv.

Om medellönen höjdes till 30.000 kr/månaden hade massor av familjers standard kunna höjas. Samtidigt skulle massvis av överåriga par med alldeles för många bilar få nedgradera sitt boende. Man behöver inte mer än 30.000 i månaden/person om ens det. "Några miljoner om året" är alldeles för mycket pengar för en person, speciellt med tanke på att det finns hela familjer som tvingas klara sig utan pengar överhuvudtaget i U-länder.

Du ska vara jävligt tacksam att du bor i Sverige. Du mår bra på andra människors bekostnad, så du borde fan ha vett att inte klaga!

EB

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 818
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En medelsvenssons månadslön idag ligger på runt 20.000 kr. Detta räcker till mat, kläder, villa, kläder till barnen, räkningar, TV, bil osv.

Om medellönen höjdes till 30.000 kr/månaden hade massor av familjers standard kunna höjas. Samtidigt skulle massvis av överåriga par med alldeles för många bilar få nedgradera sitt boende. Man behöver inte mer än 30.000 i månaden/person om ens det. "Några miljoner om året" är alldeles för mycket pengar för en person, speciellt med tanke på att det finns hela familjer som tvingas klara sig utan pengar överhuvudtaget i U-länder.

Du ska vara jävligt tacksam att du bor i Sverige. Du mår bra på andra människors bekostnad, så du borde fan ha vett att inte klaga!

EB

Måste säga att detta var en av de visaste inläggen jag har sett på detta forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du skrev det som om bögar vore kåta hela tiden, i lumpen så har man inte heller separata omklädningsrum mellan flickor och pojkar och det fungerar väl okej (kan itne säga att det fungerar jättebra men jag har inte fått läsa om några rapporteringar).

Såklart så kommer alltid chefen att tjäna mer än sina medarbetare, dagens problem är bara den stora klyftan mellan städerskan och vdn.

kan inte skriva mer för jag måste sticka.

Tack, det var det jag menade.

"Jag tycker bara att om bögar och flator ska ha nåt sevärt i omklädningsrummen, vill jag också ha det!!!"

Jaså, så du tycker det ska vara rättvist?

"Och visst; det borde inte finnas folk som tjänar typ ett tiotal miljoner om året, men om det är en eller två miljoner kan dom väl få behålla det!!!"

...och visst, det borde inte finnas folk som blir lite småkåta av att duscha på gympan, men om det är en sån mimimalisk summa så kan dom väll få bli det, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker bara att om bögar och flator ska ha nåt sevärt i omklädningsrummen, vill jag också ha det!!!

Lol, avundsjuk på bögarna? Det gör mig ingenting om det skulle vara en homosexuell i samma omklädningsrum som jag så länge dom inte förgriper sig på mig, vilket det inte finns någon anledning till att dom skulle göra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Homosexualla borde få psysisk vård som alla andra sjuka individer(eller som dom borde få om det inte nu vore för vi har en riktig skitregering). Inget annat djur beter sig så, desseutom är det bevisat att det är en psyisk sjukdom.

Om 100 år accepterar vi väll pedofiler också

Klasser måste finnas, om alla skulle tjäna lika mycket blir det inflation, kolla bara på sovijet ryssland, folk fick köa i timmtals för en bit kött.

//carolus

Redigerad av Carolus XII rex suenica
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Homosexualla borde få psysisk vård som alla andra sjuka individer(eller som dom borde få om det inte nu vore för vi har en riktig skitregering). Inget annat djur beter sig så, desseutom är det bevisat att det är en psyisk sjukdom.

Om 100 år accepterar vi väll pedofiler också.

Fatta att det är du som är sjuk! Har du gått på den smörjan som kyrkan försöker förmedla att homosexualitet ska förknippas med pedofeli, tidelag mm? Du tappade just den sista droppe respekt jag nånsin haft för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om 100 år accepterar vi väll pedofiler också

Klasser måste finnas, om alla skulle tjäna lika mycket blir det inflation, kolla bara på sovijet ryssland, folk fick köa i timmtals för en bit kött.

//carolus

Jag tror att de flesta på det här forumet håller med mig när jag säger att din syn på homosexuella är helt sjuk. Jag orkar inte ens ta några utläggningar med dig. Det är bara riktigt synd att du tycker som du tycker, och jag tycker synd om dig och din familj.

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror alla i min familj tycker att du är den största idioten på forumet, nå istället för att skriva saker som gör min åsikt "fel" BEVISA MOTSATSEN FETTO!

//Carolus

och vem fan bryr sig om vad din familj tycker?

min pappa tycker att black sabbath är bra.. nu vet alla det! woho!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror alla i min familj tycker att du är den största idioten på forumet, nå istället för att skriva saker som gör min åsikt "fel" BEVISA MOTSATSEN FETTO!

//Carolus

Fetto? Uhm... Inga personliga påhopp nu...

*REPORTED*

Hursomhelst..

Du måste förstå att det är en markant skillnad på homosexualitet och pedofili. Pedofilin är ett vångsmässigt/psykiskt felande beteende där någon utnyttjar en annan människa för egen gagn. Det kommer ALDRIG att legaliseras..

Homosexualitet bygger på kärlek mellan två människor. Att förbjuda kärlek är att förbjuda livet. (Hippie-varning.. Jag vet..). Det tillhör en föråldrad nazistisk tankegång att psykvårda en människa för hans medfödda drag. Homosexualitet är ett sådant.

Precis som EvilOL påstår, du har INGEN respekt av oss längre, (möjligtvis av darkjak, men det är hans problem).

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyffaste i stan kan reporta o grejjer..!

Det är precis likadant. Båda beror på psysiska störningar, för 100 år sedan fanns det inte bilar, folk var emot homosexuella och det nämdes aldrig, dom hade inte tv, dator eller ngt, men idag är det ju raka motsatsen, Den som nedvärderar homosexuella är en ond människa, alla har en tv, nästan alla en bil, dom flesta har en TV.

Sorry lillen, kommunisterna var först med att fängsla och tortera homosexuella. och homosexualitet kommer från en dålig barndom, likaså pedofilerna och massmördarnas. Helt ärligt behöver jag ingen respekt av er, vill inte ens ha den förfan. Den enda anledningen jag är medlem här för att jag gillar gta och sedan skriver jag här för jag blir lack på massa små snorungar som inte kan något men spelar Proffessorer.

//Carolus

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

//Carolus

........... Jag har precis kollat upp lösenordet på min gamla användare(skriver inte så mycket på gta-sajten :rolleyes: ) bara för att säga: VAD ÄR FEL PÅ DIG!?? Varför kan du inte acceptera andras sexuella läggning? Och desutom att du hoppar på ebeeto utan nån anledning... Känner du dig pressad för att du är ensam om att ha en sån förvriden bild av homosexualitet... Du låter som en präst på 1400-talet.... WTF man?

Redigerad av Zack
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyffaste i stan kan reporta o grejjer..!

Det är precis likadant. Båda beror på psysiska störningar, för 100 år sedan fanns det inte bilar, folk var emot homosexuella och det nämdes aldrig, dom hade inte tv, dator eller ngt, men idag är det ju raka motsatsen, Den som nedvärderar homosexuella är en ond människa, alla har en tv, nästan alla en bil, dom flesta har en TV.

Sorry lillen, kommunisterna var först med att fängsla och tortera homosexuella. och homosexualitet kommer från en dålig barndom, likaså pedofilerna och massmördarnas. Helt ärligt behöver jag ingen respekt av er, vill inte ens ha den förfan. Den enda anledningen jag är medlem här för att jag gillar gta och sedan skriver jag här för jag blir lack på massa små snorungar som inte kan något men spelar Proffessorer.

//Carolus

Ok, jag orkar inte längre. Du har åsikter, jag har åsikter. Vem som har sundast åsikter är något folket kan avgöra. Att försöka övertala dig om att du har fel är inget jag vill lägga min tid på när jag likväl kan gå och lägga mig.

Precis som jag sa förut, det är synd om dig. Men inte lika synd som det är om de människor dina förvridna åsikter går ut över, helt oskyldiga människor. En fråga bara: vad är det som är så negativt med homosexuella människor? Pedofiler våldtar barn, vilket ju ses som negativt. :rolleyes: Men homosexuella gör väl inte en fluga förnär, eller?

EB

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Touche, du har långt ifrån svarat på mina frågor men jag svarat på dina, jag kan aldrig hävda att du har fel så länge du har fakta på bordet, men den var väll i hyllan eller vad?

Dom är allmänt äkliga, desseutom är cirka 60% av alla pedofiler som ertappats med en unge i handen homosexualla och har pojkvän.

Nej det är inte hets mot folkgrupp, eftersom bögar inte är en folkgrupp :rolleyes:

Nej jag har inte haft en dålig barndom, jag bor i en villa med pool har 4 bilar, 1 moppe och 1 fyrhjuling och mina päron är inte skilda, jag klara mig ganska bra. Borde kanske disskutera sådant här med folk som åtminstånde vet vad dom pratar. EDIT; Fortfarande så beror homosexualitet på en dålig barndom. Om inte metro och många forskare ljuger

//Carolus

Redigerad av Carolus XII rex suenica
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Touche, du har långt ifrån svarat på mina frågor men jag svarat på dina, jag kan aldrig hävda att du har fel så länge du har fakta på bordet, men den var väll i hyllan eller vad?

Dom är allmänt äkliga, desseutom är cirka 60% av alla pedofiler som ertappats med en unge i handen homosexualla och har pojkvän.

Nej det är inte hets mot folkgrupp, eftersom bögar inte är en folkgrupp :rolleyes: 

Nej jag har inte haft en dålig barndom, jag bor i en villa med pool har 4 bilar, 1 moppe och 1 fyrhjuling och mina päron är inte skilda,  jag klara mig ganska bra. Borde kanske disskutera sådant här med folk som åtminstånde vet vad dom pratar. EDIT; Fortfarande så beror homosexualitet på en dålig barndom. Om inte metro och många forskare ljuger

//Carolus

Jag vet inte vad som oroar mig mest... Din stavning, din syn på bögar eller att du tror att en bra barndom är synonymt med pengar och oskilda päron...

Redigerad av Zack
Länk till kommentar
Dela på andra sidor