The Dude Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Jag är inte direkt för homsexuelle, men om de vill kan de väl få gifta sig. Tycker dock att det är konstigt att homosexuella får använda samma omklädningsrum som hetero. Varför? Man segregerar män och kvinnor till olika omklädningsrum så att de som ogillar att folk glor på dem och har en viss förbjuden sak i sinnet inte ska behöva oroa sig. Och vet du vilka det är som ogillar att folk glor på dem och har en viss förbjuden sak i sinnet? Jo, det är en MAJORITET av alla människor. Och homosexuella har det fritt fram att gå in och stirra!! Så du har aldrig sett nakna flickor? Tappade du hakan och började englo på deras genitalier då? Jag har iaf inte upplevt ett sånt obehag i ett omklädningsrum nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Så du har aldrig sett nakna flickor? Tappade du hakan och började englo på deras genitalier då? Jag har iaf inte upplevt ett sånt obehag i ett omklädningsrum nån gång Haha, precis. Jag vet inte om han har kommit i puberteten ens en gång, men att se nakna tjejer är väl inget speciellt? Så varför skulle det vara speciellt för en bög att se nakna killar? Typsikt att folk tror att bögar tänder på ALLA killar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) Haha, precis. Jag vet inte om han har kommit i puberteten ens en gång, men att se nakna tjejer är väl inget speciellt? Så varför skulle det vara speciellt för en bög att se nakna killar? Typsikt att folk tror att bögar tänder på ALLA killar. Det är inge problem för MIG att se nakna tjejer, men däremot kanske tjejerna tror att jag glor på dom, och därför känner sig kränkta. Och dessutom, jag skulle inte vilja ha nån djäkla bög som glor på mina...prylar o blir kåt! Annars är det lika bra att man likviderar könssorterade omklädningsrum! Och här är en bild ni kommunister lär ÄLSKA! Redigerad 18 oktober, 2004 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Det är inge problem för MIG att se nakna tjejer, men däremot kanske tjejerna tror att jag glor på dom, och därför känner sig kränkta. Och dessutom, jag skulle inte vilja ha nån djäkla bög som glor på mina...prylar o blir kåt! Annars är det lika bra att man likviderar könssorterade omklädningsrum! Och här är en bild ni kommunister lär ÄLSKA!!! Vilka prylar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Det är inge problem för MIG att se nakna tjejer, men däremot kanske tjejerna tror att jag glor på dom, och därför känner sig kränkta. Och dessutom, jag skulle inte vilja ha nån djäkla bög som glor på mina...prylar o blir kåt! Annars är det lika bra att man likviderar könssorterade omklädningsrum! Och här är en bild ni kommunister lär ÄLSKA!!! Det är lugnt, glo på bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Och här är en bild ni kommunister lär ÄLSKA!!! Det är lugnt, vi är vana att dödas av korkade amerikaner. Det är ju ni konservatister som gör att världen ser så bra ut som den gör. Jämställdhet, inga klassklyftor, fred, ingen segregation, ingen pengafixering osv. TACK för att ni har gjort världen så mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Det är lugnt, vi är vana att dödas av korkade amerikaner. Det är ju ni konservatister som gör att världen ser så bra ut som den gör. Jämställdhet, inga klassklyftor, fred, ingen segregation, ingen pengafixering osv. TACK för att ni har gjort världen så mycket bättre! Jaha! Så ni gillar STALIN? Han var ju inte direkt fredlig, ju. Jag har sagt: jag är INTE konservativ. Jag vill att vård, utbildning, försvar, rättsväsende och en hel del andra saker ska vara statliga. Och så vill jag ju såklart att kvinnor och män, infödda som invandrare ska behandlas exakt likadant! Men hur vill du bli av med pengafixering? Man kan ju inte förbjuda folk att vilja ha ut mer av livet! Vill inte du ha en snygg röd sportbil? Då behöver du pengar! Eller vill du köra omkring i en livs-och miljöfarlig Trabant? Då behöver du INTE pengar. Och klassklyftor är bra. Dom SKA finnas, så att folk kommer att känna sig motiverade till att jobba hårt. Jag känner mig motiverad av klassklyftan: jag skaffar mig en hög utbildning för att jag inte ska hamna lågt nere på matkedjan, så att säga. Hade det varit kommunism här hade jag skitit i skolan och festat varje kväll, och raggat upp vartenda snygga tjej jag hittat, och Lanat varje dag med polarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Jag har sagt: jag är INTE konservativ. Jag vill att [...] försvar, rättsväsende [...] ska vara statliga. Och så vill jag ju såklart att kvinnor och män, infödda som invandrare ska behandlas exakt likadant! Hur menar du att ovanstående skulle vara oförenligt med konservatism? Hade det varit kommunism här hade jag [...] raggat upp vartenda snygga tjej jag hittat. Va? Är det kapitalismens fel att du inte får några tjejer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Och dessutom, jag skulle inte vilja ha nån djäkla bög som glor på mina...prylar o blir kåt! Annars är det lika bra att man likviderar könssorterade omklädningsrum! Och här är en bild ni kommunister lär ÄLSKA!!! Jäkla bög? Hade vi inte gått igenom det där? Varför skulle en bög bli kåt bara för att han glor på dina prylar? Näe, du borde skippa dina fördomar, tills dess har du inte mycket att komma med. BTW: Skulle du vilja gå i en skola där omklädningrummens skyltar istället för "Pojkar" och "Flickor" bestod av "Normala pojkar", "Normala flickor", "Flator" och "Bögar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Det är lugnt, vi är vana att dödas av korkade amerikaner. Det är ju ni konservatister som gör att världen ser så bra ut som den gör. Jämställdhet, inga klassklyftor, fred, ingen segregation, ingen pengafixering osv. TACK för att ni har gjort världen så mycket bättre! Vi har fan gjort världen mkt bättre än erat jävla mördar pack! Vi skapar välfärd vad skapar ni?? Vi skappar alla jobb som ni jobbar på så om det inte dugger så arbeta någon annastans! Oj visst det går ju inte! Ni behöver konservativa för att överleva och vi behöver er.. Deal? //carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Ni behöver konservativa för att överleva och vi behöver er.. Deal? Näe, liberaler duger så gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Dom gör ju så mycket.. Allt dom gör är ju att klagga. Desseutom är våran kära leijonborg mer borgerlig än moderaterna nu för tiden! //carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Och klassklyftor är bra. Dom SKA finnas, så att folk kommer att känna sig motiverade till att jobba hårt. Jag känner mig motiverad av klassklyftan: jag skaffar mig en hög utbildning för att jag inte ska hamna lågt nere på matkedjan, så att säga. Hade det varit kommunism här hade jag skitit i skolan och festat varje kväll, och raggat upp vartenda snygga tjej jag hittat, och Lanat varje dag med polarna. Först ditt totala nonsens om att nedvärdera homosexuella (ja, det är det du gör när du ifråntar dem rätten att adoptera). Och sedan när jag läser detta du skriver nu... Jag får en känsla av att du skriver bara för att provocera.. Hur kan man som 17-åring tänka på det här sättet. "Ja, ja. Den där uteliggaren förtjänar vad han fått, eftersom han haft chansen att kunna studera men inte tagit den." Det är på grund av en sådan sjuk livsbild hos unga idag som världen går mot ett jävla mörker. Nu svor jag.. Det var inte meningen.. Alla har inte samma förutsättningar för att kunna utbilda sig. Dyslexi, koncentrationssvårigheter osv. gör att vissa inte klarar skolan på ett särskilt bra sätt. Och varför skall en städerska värderas lägre än en VD? En VD eller chef behöver städerskorna och sina anställda för att kunna fungera. Dessa anställda får lägre lön. Varför? Alla kan inte vara VD:ar och chefer. Det är precis på samma sätt som de amerikanska multinationella företagen utnyttjar barn och fattiga i U-länder för att öka BNP'n i sitt eget land. Utan produktionen i Afrika och Asien kunde aldrig elektronikföretagen lyckas på de sätt de gör idag. Din livsbild är skev och fel, och det enda jag gör nu är att tycka syndom dig, och det samhälle som tvingas ha sådana som du i sig. EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) Först ditt totala nonsens om att nedvärdera homosexuella (ja, det är det du gör när du ifråntar dem rätten att adoptera). Och sedan när jag läser detta du skriver nu... Jag får en känsla av att du skriver bara för att provocera.. Hur kan man som 17-åring tänka på det här sättet. "Ja, ja. Den där uteliggaren förtjänar vad han fått, eftersom han haft chansen att kunna studera men inte tagit den." Det är på grund av en sådan sjuk livsbild hos unga idag som världen går mot ett jävla mörker. Nu svor jag.. Det var inte meningen.. Alla har inte samma förutsättningar för att kunna utbilda sig. Dyslexi, koncentrationssvårigheter osv. gör att vissa inte klarar skolan på ett särskilt bra sätt. Och varför skall en städerska värderas lägre än en VD? En VD eller chef behöver städerskorna och sina anställda för att kunna fungera. Dessa anställda får lägre lön. Varför? Alla kan inte vara VD:ar och chefer. Det är precis på samma sätt som de amerikanska multinationella företagen utnyttjar barn och fattiga i U-länder för att öka BNP'n i sitt eget land. Utan produktionen i Afrika och Asien kunde aldrig elektronikföretagen lyckas på de sätt de gör idag. Din livsbild är skev och fel, och det enda jag gör nu är att tycka syndom dig, och det samhälle som tvingas ha sådana som du i sig. EB Så oerhört mycket ord att det knappt finns... Edit. Med ord menar jag såklart w0rd, men eftersom man inte kan skriva som det egentligen stavas (med o istället för en nolla) och eftersom jag inte gillar att skriva siffror istället för ord så blev det en försvenskad version, så tro inte att jag tycker det var för många ord i inlägget... Höhö. Redigerad 19 oktober, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Först ditt totala nonsens om att nedvärdera homosexuella (ja, det är det du gör när du ifråntar dem rätten att adoptera). Och sedan när jag läser detta du skriver nu... Jag får en känsla av att du skriver bara för att provocera.. Hur kan man som 17-åring tänka på det här sättet. "Ja, ja. Den där uteliggaren förtjänar vad han fått, eftersom han haft chansen att kunna studera men inte tagit den." Det är på grund av en sådan sjuk livsbild hos unga idag som världen går mot ett jävla mörker. Nu svor jag.. Det var inte meningen.. Alla har inte samma förutsättningar för att kunna utbilda sig. Dyslexi, koncentrationssvårigheter osv. gör att vissa inte klarar skolan på ett särskilt bra sätt. Och varför skall en städerska värderas lägre än en VD? En VD eller chef behöver städerskorna och sina anställda för att kunna fungera. Dessa anställda får lägre lön. Varför? Alla kan inte vara VD:ar och chefer. Det är precis på samma sätt som de amerikanska multinationella företagen utnyttjar barn och fattiga i U-länder för att öka BNP'n i sitt eget land. Utan produktionen i Afrika och Asien kunde aldrig elektronikföretagen lyckas på de sätt de gör idag. Din livsbild är skev och fel, och det enda jag gör nu är att tycka syndom dig, och det samhälle som tvingas ha sådana som du i sig. EB Blod...ehh...W0rd! Blod ey...mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) BTW: Skulle du vilja gå i en skola där omklädningrummens skyltar istället för "Pojkar" och "Flickor" bestod av "Normala pojkar", "Normala flickor", "Flator" och "Bögar? Nåt i den stilen. Fast mindre kränkande mot de homosexuella. Det handlar inte om att jag tycker att homosexuella är sämre, eller något sånt. Jag menar bara att man antingen ska se till att de heterosexuella ska slippa obehag då dom duschar sig, eller att man mixar all rätt igenom, så att det blir ETT omlädningsrum för alla. Går det bra att ha kåta bögar hos killarna går det lika bra med kåta killar hos tjejerna! "Hur kan man som 17-åring tänka på det här sättet. "Ja, ja. Den där uteliggaren förtjänar vad han fått, eftersom han haft chansen att kunna studera men inte tagit den."" Jag har inte sagt att någon ska bli uteliggare! Jag vill inte att nån ska bli det. Sänk skatterna så anställer något företag honom säkert. NÅT jobb lär alla få med låga skatter. Jag tycker bara att man ska kunna få tjäna ihop till den där grejen man alltid velat ha, om man jobbar hårt nog. Jag är inte konservativ, jag är liberal! Redigerad 20 oktober, 2004 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Går det bra att ha kåta bögar hos killarna går det lika bra med kåta killar hos tjejerna! ...jag fattar verkligen inte vars alla får fördommen att alla homosexuella är överkåta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 ...jag fattar verkligen inte vars alla får fördommen att alla homosexuella är överkåta. Har inte påstått att ALLA homosexuella e överkåta. Har bara sagt att VISSA är kåta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Har inte påstått att ALLA homosexuella e överkåta. Har bara sagt att VISSA är kåta! Du skrev det som om bögar vore kåta hela tiden, i lumpen så har man inte heller separata omklädningsrum mellan flickor och pojkar och det fungerar väl okej (kan itne säga att det fungerar jättebra men jag har inte fått läsa om några rapporteringar). Såklart så kommer alltid chefen att tjäna mer än sina medarbetare, dagens problem är bara den stora klyftan mellan städerskan och vdn. kan inte skriva mer för jag måste sticka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Du skrev det som om bögar vore kåta hela tiden, i lumpen så har man inte heller separata omklädningsrum mellan flickor och pojkar och det fungerar väl okej (kan itne säga att det fungerar jättebra men jag har inte fått läsa om några rapporteringar). Såklart så kommer alltid chefen att tjäna mer än sina medarbetare, dagens problem är bara den stora klyftan mellan städerskan och vdn. kan inte skriva mer för jag måste sticka. Jag tycker bara att om bögar och flator ska ha nåt sevärt i omklädningsrummen, vill jag också ha det!!! Och visst; det borde inte finnas folk som tjänar typ ett tiotal miljoner om året, men om det är en eller två miljoner kan dom väl få behålla det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts