Curly Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Null vote, ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Nej jag tycker att den är ganska häftig. Skärmen är inte alls dålig. Och bekvämt är det oxå att spela. Samma som när man håller en handkontroll. Den har två specialknappar nr 7 & 5. dom är gjorda så att man ska kunna trycka snabbare och lättare när man spelar. Grafiken är typ som på ps1 fast i litet format förståss Och så kan man ju oxå sms-a och ringa med!! Samt mp3 spelare, jag har ett mmc kort på 128MB! Ett stort minus är batteriet - Bara 24-30h håller det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Grafiken är typ som på ps1 fast i litet format förståss Strax under PS2 vad jag har hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 OK. Kan vi återgå till ämnet: vilken bärbar tänker ni köpa av de som ännu inte är släppta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts