Jump to content

Bärbara konsoler

darkjak
 Share

Vilken bärbar konsol ska du skaffa?  

25 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

tror inte att jag ska köpa någon, för dyrt och sen kommer man ju inte använda dem ^_^

Lämnar du aldrig kåken???

PSP kan jag hålla med om att den är värdelös som bärbar, men DS verkar utmärkt. Tänk er bara att LANa på bussen till skolan eller under en av dom där aslånga håltimmarna (varannan tisdag har vi 5 timmars rast, så en bärbar kommer passa asbra)!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lämnar du aldrig kåken???

PSP kan jag hålla med om att den är värdelös som bärbar, men DS verkar utmärkt. Tänk er bara att LANa på bussen till skolan eller under en av dom där aslånga håltimmarna (varannan tisdag har vi 5 timmars rast, så en bärbar kommer passa asbra)!

då kan man lika bra gå hem o spela dator om man har 5timmars rast ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

då kan man lika bra gå hem o spela dator om man har 5timmars rast ^_^

GÅ HEM???

DET ÄR EN MIL MELLAN MIN SKOLA OCH MITT HEM!!!

Varför tror du jag tar bussen?

Och nej, jag tänker inte betala över 30kr för att sitta på bussen i en halvtimme.

Och säg nu inte att jag ska ta med en 20kg dator för 10 000 hem och till skolan varje vecka!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GÅ HEM???

DET ÄR EN MIL MELLAN MIN SKOLA OCH MITT HEM!!!

Varför tror du jag tar bussen?

Och nej, jag tänker inte betala över 30kr för att sitta på bussen i en halvtimme.

Och säg nu inte att jag ska ta med en 20kg dator för 10 000 hem och till skolan varje vecka!!!

lol bor du på landet eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor