darkjak Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Kom ihåg, DS är INTE Gameboys trotjänare, utan är tänkt att finnas vid sidan om först Gamecube och Gameboy Advance och sedan Revolution och Gameboy2(eller 3D eller vad den nu kommer till att heta)!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Ingen Null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Kanske jag köper en PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Null Vote (Ingen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 tror inte att jag ska köpa någon, för dyrt och sen kommer man ju inte använda dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Null-Vote, har ingen användning för sånt typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Vet inte om jag ska köpa något, får se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Inte en ända av dom! håller mig till min gammle kompis PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Null vote ska inte något sånt skit bara onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 tror inte att jag ska köpa någon, för dyrt och sen kommer man ju inte använda dem Lämnar du aldrig kåken??? PSP kan jag hålla med om att den är värdelös som bärbar, men DS verkar utmärkt. Tänk er bara att LANa på bussen till skolan eller under en av dom där aslånga håltimmarna (varannan tisdag har vi 5 timmars rast, så en bärbar kommer passa asbra)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Lämnar du aldrig kåken??? PSP kan jag hålla med om att den är värdelös som bärbar, men DS verkar utmärkt. Tänk er bara att LANa på bussen till skolan eller under en av dom där aslånga håltimmarna (varannan tisdag har vi 5 timmars rast, så en bärbar kommer passa asbra)! då kan man lika bra gå hem o spela dator om man har 5timmars rast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 då kan man lika bra gå hem o spela dator om man har 5timmars rast GÅ HEM??? DET ÄR EN MIL MELLAN MIN SKOLA OCH MITT HEM!!! Varför tror du jag tar bussen? Och nej, jag tänker inte betala över 30kr för att sitta på bussen i en halvtimme. Och säg nu inte att jag ska ta med en 20kg dator för 10 000 hem och till skolan varje vecka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 GÅ HEM??? DET ÄR EN MIL MELLAN MIN SKOLA OCH MITT HEM!!! Varför tror du jag tar bussen? Och nej, jag tänker inte betala över 30kr för att sitta på bussen i en halvtimme. Och säg nu inte att jag ska ta med en 20kg dator för 10 000 hem och till skolan varje vecka!!! lol bor du på landet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 DS ser väl okej ut, häftigt med en touch-screen. PSP har ju hel-läcker grafik och skärmen är huge. DS har ingen vidare grafik, strax under N64. Men jag gillar nog nintendos mackapääär mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 lol bor du på landet eller? Jag bor i en by. Inte ute på landet, men en mil från närmaste gymnasium. VI HAR INTE BREDBAND ÄNNU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 jag har en nokia n-gage.. Skulle va kul om R* släppte ett GTA-spel till den.. Spela multiplayer via bluetooth mm mm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 jag har en nokia n-gage.. Skulle va kul om R* släppte ett GTA-spel till den.. Spela multiplayer via bluetooth mm mm.. I så fall nått gammalt GTA. Men är inte N-gage skitjobbig att spela med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 I så fall nått gammalt GTA. Men är inte N-gage skitjobbig att spela med??? Eftersom den är byggd att spela med så, nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Eftersom den är byggd att spela med så, nej? Det jag har läst i speltidningarna är att N-Gage har dålig skärm, dåliga knappar, är obekväm att hålla i och att man måste montera ner hela apparaten för att byta spel. Det kallar jag dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts