kariya Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Fisherman...[ I Still know...] säger: jag kommer "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: Kom "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: NU "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: DU saaf 10 mintuet+ "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: ! Fisherman...[ I Still know...] säger: vågar inte "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: men Fisherman...[ I Still know...] säger: tänk om det är snygga tjejer Fisherman...[ I Still know...] säger: som inte gillar mig "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: FAn tobbe "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: Jagg loggaas ut hela tiden nå¨gon störd kille försöker logga in.. a°! kanske han som hjar emaiLen!1 "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: ska sätta på fwn såaa det inte går att ansluta "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: måste vara virus säker Fisherman...[ I Still know...] säger: ja Fisherman...[ I Still know...] säger: men du "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: ja? Fisherman...[ I Still know...] säger: lyd mitt råd Fisherman...[ I Still know...] säger: hacka aldrig mer Fisherman...[ I Still know...] säger: okej? "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: vad? Fisherman...[ I Still know...] säger: du skulle inte göra de "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: det aäwr kul! Fisherman...[ I Still know...] säger: aldrig mer Fisherman...[ I Still know...] säger: ska du hacka mer "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: ok ska bara blocka alla hä "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: r Fisherman...[ I Still know...] säger: vad är de som är kul "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: sena använder jag minmsn Fisherman...[ I Still know...] säger: du jag lovar "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: kul atta ta andra skepadert Fisherman...[ I Still know...] säger: killen som har denna msn Fisherman...[ I Still know...] säger: är bäst på daorer står på sidan Fisherman...[ I Still know...] säger: han kan allt "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: shit Fisherman...[ I Still know...] säger: logga ut Fisherman...[ I Still know...] säger: alla på den sajt är as grymma för helvete Fisherman...[ I Still know...] säger: dom kan allt Fisherman...[ I Still know...] säger: dom kan mer en oss Fisherman...[ I Still know...] säger: än Fisherman...[ I Still know...] säger: Kan hitta vad somhelst när somhels "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: OK!! "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: Aajja "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: jag vill inte bli hiyyad Fisherman...[ I Still know...] säger: har program som är konst gjorde som gör att Fisherman...[ I Still know...] säger: ja Fisherman...[ I Still know...] säger: du kanske får igen Fisherman...[ I Still know...] säger: alla på hela, vad de nu än heter gtasajten eller nåt Fisherman...[ I Still know...] säger: kan allt Fisherman...[ I Still know...] säger: fan dom måste haft nån kurs eller nåt "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: vca=? Fisherman...[ I Still know...] säger: jag vet inte "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: fan Fisherman...[ I Still know...] säger: men jag ska aldrig mer hacka någon där "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: Du ljuger Fisherman...[ I Still know...] säger: killen är sagry, Fisherman...[ I Still know...] säger: neej Fisherman...[ I Still know...] säger: killen är fan bäst "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: JAtg ska fan hacka på lunarstorm Fisherman...[ I Still know...] säger: ja gör det istället Fisherman...[ I Still know...] säger: men lova mig inte på gtasajten Fisherman...[ I Still know...] säger: dom kan allt där "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: ja "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: bara du ak ommer Fisherman...[ I Still know...] säger: dom är gjorda för datorer Fisherman...[ I Still know...] säger: ja men logga inte in på hans igen okej? "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: vad fana är gt <a+ "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: Jo Fisherman...[ I Still know...] säger: ett spel tror jag? Fisherman...[ I Still know...] säger: ska du göra de Fisherman...[ I Still know...] säger: för fan Fisherman...[ I Still know...] säger: du kan inte förstöra din dator Fisherman...[ I Still know...] säger: han är bäst på sånt Fisherman...[ I Still know...] säger: han kna allt Fisherman...[ I Still know...] säger: alla där är gjorda för datorer Fisherman...[ I Still know...] säger: jag hackar på lunar isåf "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: ok "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: Dean här msn är rolgi "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: Fisherman...[ I Still know...] säger: för helvete logga ut Fisherman...[ I Still know...] säger: killen är på gtasajten!! Fisherman...[ I Still know...] säger: logga ut gogog Fisherman...[ I Still know...] säger: han är inloggad Fisherman...[ I Still know...] säger: han kommer fan helvete logga ut Fisherman...[ I Still know...] säger: datorn kommer inte funka sen "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: bcvaA??? Fisherman...[ I Still know...] säger: han är inne på gtasajten "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: är dua medlem där? Fisherman...[ I Still know...] säger: nje jag är bara inne där Fisherman...[ I Still know...] säger: och kollar "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: ok tänktre nog Fisherman...[ I Still know...] säger: man kan se alla medlemar där Fisherman...[ I Still know...] säger: logga ut nu Fisherman...[ I Still know...] säger: för hlevete jonas Fisherman...[ I Still know...] säger: logga ut "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: FAN Fisherman...[ I Still know...] säger: han kommer fixa virus "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: SKa aha kul en stund Fisherman...[ I Still know...] säger: vad ska du göra Fisherman...[ I Still know...] säger: gör inte de du ska göra Fisherman...[ I Still know...] säger: din dator kommer crasha Fisherman...[ I Still know...] säger: han är en virus expert "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: Hur veta du det då? Fisherman...[ I Still know...] säger: hans farsaa har varit proffessionel ser jag i ett medelande nu Fisherman...[ I Still know...] säger: jag kollar runt "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: ok "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: Fy fan "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: abra han inte får reda på vart jag bor "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: så är det chill Fisherman...[ I Still know...] säger: kan han ju! Fisherman...[ I Still know...] säger: om du inte logagr ut Fisherman...[ I Still know...] säger: han kan få all fakta "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: NEEJ! Fisherman...[ I Still know...] säger: om dig din familj med mera "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: NFFAAnn Fisherman...[ I Still know...] säger: du kan bli polisanmäld "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: Minga farsa får intwe se Fisherman...[ I Still know...] säger: logga ut Fisherman...[ I Still know...] säger: NUUU "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: jag komemr till dig så kan via vara på denna msn Fisherman...[ I Still know...] säger: NEJ Fisherman...[ I Still know...] säger: JAG SKA UPP TIDIGT IMON Fisherman...[ I Still know...] säger: spela fotboll "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: du hade väl fw? "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: Du går fan inteaa på fotboll Fisherman...[ I Still know...] säger: ska börja träna Fisherman...[ I Still know...] säger: något måste jag gå på Fisherman...[ I Still know...] säger: så fotboll är bäst Fisherman...[ I Still know...] säger: bra kondis får man Fisherman...[ I Still know...] säger: men Fisherman...[ I Still know...] säger: vi ses "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: ok Fisherman...[ I Still know...] säger: men logga ut nu! Fisherman...[ I Still know...] säger: han kommer komma in "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: Fotboll är för bögar och horor som din syrra Fisherman...[ I Still know...] säger: din farsa kommer inte vara glad imon "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: ok jag loggar ut Fisherman...[ I Still know...] säger: okej "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: a Fisherman...[ I Still know...] säger: jag slutar om du vill Fisherman...[ I Still know...] säger: men logga ut Fisherman...[ I Still know...] säger: han får inte hitta var du bor "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: kommer till dig a nu med hela gänget Fisherman...[ I Still know...] säger: jag ska sova! "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: fan "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: ok Fisherman...[ I Still know...] säger: men imon "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: rigna dig imorgon Fisherman...[ I Still know...] säger: har vi fest Fisherman...[ I Still know...] säger: ja Fisherman...[ I Still know...] säger: imon "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: Ok Fisherman...[ I Still know...] säger: logga ut nu "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: ja så ska du träffa mina nazza vänner Allting är ordnat, MM har blivit hackad på sin msn... men hopppas jag ordnat de Mademan får kolla i denna topicen, snackar med han med pm nu. och han är upprörd Fisherman...[ I Still know...] säger: du kan bli polisanmäld "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: vi spöadae en negeer Fisherman...[ I Still know...] säger: för hacking Fisherman...[ I Still know...] säger: gjorde nio "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: berättar imorgon Fisherman...[ I Still know...] säger: okej Fisherman...[ I Still know...] säger: hejdå "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: saka dra nu "MM"- ! ! ! GGH - !!_WA,fa säger: hej d¨ tobbe Fisherman...[ I Still know...] säger: ses Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Försökte logga in i 10 min, men det stod att jag var inloggad på en annan dator Hur tusan fick någon tag i mitt lösen?.. Trodde inte det gick att hacka msn. Tack kariya för att du fick bort han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Försökte logga in i 10 min, men det stod att jag var inloggad på en annan dator Hur tusan fick någon tag i mitt lösen?.. Trodde inte det gick att hacka msn. Tack kariya för att du fick bort han No fucking welcome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Det gjorde jag också på min kompis Lunar, och blev polisanmäld... Haha. Vad hände sen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Jag hittade en sid en gång om hur man hackar in i nåns hotmail men hitta din inte igen. Synn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) Jag hittade en sid en gång om hur man hackar in i nåns hotmail men hitta din inte igen. Synn *Lägger till dig bland "misstänkta"* Hackers, gotta hate 'em all! EDIT: Tips, ha msn på med offline istället för att stänga ner msn, om du vill säkra dig mot hacking Redigerad 28 augusti, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Jag hittade en sid en gång om hur man hackar in i nåns hotmail men hitta din inte igen. Synn vadå synd? Vem ska du hacka då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Nån man hatar kanske! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Nån man hatar kanske! okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 la till MM igen iaf jag var borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 *Lägger till dig bland "misstänkta"* Hackers, gotta hate 'em all! EDIT: Tips, ha msn på med offline istället för att stänga ner msn, om du vill säkra dig mot hacking lol.. Om nån har sniffat upp ditt lösen så kan dom logga in även om du är inloggad.. Står bara att du har loggats in på nån annan dator och att du kan klicka på en ruta för att logga in igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 lol.. Om nån har sniffat upp ditt lösen så kan dom logga in även om du är inloggad.. Står bara att du har loggats in på nån annan dator och att du kan klicka på en ruta för att logga in igen.. jaha..jag gissade bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Ingen går säker, vilken anti-hacker-program man än har så länge Hackerman sprider den ädla konsten i hacking över internet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Jag hittade en sid en gång om hur man hackar in i nåns hotmail men hitta din inte igen. Synn Har sett såna grejer ett par gånger men det har bara varit nåt om att skicka ett mail till typ robotserver@hotmail.com där man ska skriva massa grejer, bla sítt eget lösenord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 http://www.library.2ya.com/ , bra sida om du vill ha lite hacker stuffs , OBS det finns backdoors på sidan och lär dig hacka innan du hackar nån ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 http://www.library.2ya.com/ , bra sida om du vill ha lite hacker stuffs , OBS det finns backdoors på sidan och lär dig hacka innan du hackar nån ! höh report? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 höh report? Vad , gå in där på egen vilja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Vad , gå in där på egen vilja jag har gått in... men msn extreme funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 jag har gått in... men msn extreme funkar inte Vad är det som inte funkar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts